ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۹۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : Sifang Road, Yongkangn, Jinhua, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت بزرگ قدرت ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت صادرات گرا است که در زمینه تولید و تولید محصولات ماشین آلات تخصص دارد. در پایگاه تولید سخت افزار معروف ، ما مزایای زیادی در ساخت ، علم ، فناوری داریم و از ترافیک فوق العاده راحت لذت می بریم. تا کنون ، شرکت ما به ۲ خط تولید اصلی تبدیل شده است ، یعنی ابزارهای دارای بنزین (پنکه بنزینی ، دمنده برف و ابزارهای روزانه قابل شارژ (بلندر ، آبمیوه گیری ، آب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت بزرگ قدرت ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت صادرات گرا است که در زمینه تولید و تولید محصولات ماشین آلات تخصص دارد. در پایگاه تولید سخت افزار معروف ، ما مزایای زیادی در ساخت ، علم ، فناوری داریم و از ترافیک فوق العاده راحت لذت می بریم. تا کنون ، شرکت ما به ۲ خط تولید اصلی تبدیل شده است ، یعنی ابزارهای دارای بنزین (پنکه بنزینی ، دمنده برف و ابزارهای روزانه قابل شارژ (بلندر ، آبمیوه گیری ، آب میوه گیری و مینی غذاساز) ، آنها ابزار ایده آل برای باغ ، خانواده هستند ، دفتر و ورزش. برخی از آنها گواهینامه را دریافت کرده اند ، کیفیت خوب اطمینان حاصل می کند که محصولات خود را به آمریکای شمالی ، اروپا ، استرالیا ، میدلز شرقی و شمال شرقی آسیا و غیره صادر کنیم. ما روابط تجاری پایدار ایجاد شده با بسیاری از شرکت های معروف در سراسر جهان!
    اکنون ما توجه بیشتری به بهبود کیفیت و گسترش دامنه محصولات خود داریم. تمام تلاش خود را انجام دهیم تا بهترین خدمات را به همه مشتریان خود ارائه دهیم. بر اساس موفقیت و چارچوب قبلی ، ما همیشه شعار را بخاطر می آوریم تا شرکت خود را در یک شرکت مدرن تر بسازیم. ما مطمئن هستیم و اعتقاد داریم که شرکت ما پس از تلاش همه ما رشد و تقویت خواهد شد!

    بستن