ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶۶۸ Xinzhuan Road, Xinqiao Town, Songjiang District, Shanghai, China
  • درباره ما : شرکت پارچه پرده ، آموزشی ویبولیتین شانگهای سان وی در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد ، یکی از ۱۰ شرکت برتر تولید کننده مهر و موم ساختاری سیلیکون چین است که دارای رتبه ۷ است. بارها در صنعت "نام تجاری اولین انتخاب کاربر" ، "بهترین عملکرد بازار" را برای کسب افتخار کسب می کند.این شرکت دارای ۱۲ شعبه پیشرو در تولید اتوماسیون چین است. با مساحت بیش از ۲۲۰ ، ۰۰۰ متر مربع ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان درزگیر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پارچه پرده ، آموزشی ویبولیتین شانگهای سان وی در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد ، یکی از ۱۰ شرکت برتر تولید کننده مهر و موم ساختاری سیلیکون چین است که دارای رتبه ۷ است. بارها در صنعت "نام تجاری اولین انتخاب کاربر" ، "بهترین عملکرد بازار" را برای کسب افتخار کسب می کند.
    این شرکت دارای ۱۲ شعبه پیشرو در تولید اتوماسیون چین است. با مساحت بیش از ۲۲۰ ، ۰۰۰ متر مربع ، یکی از بزرگترین تولید کنندگان درزگیر سیلیکون در چین است که ظرفیت تولید سالانه ۲۰۰۰۰ تن را دارد.
    یک سری کامل از مهر و موم های سیلیکونی یک و دو قسمت از جمله ، مهر و موم ساختاری سیلیکون ، مهر و موم سیلیکون ضد آب ، مهر و موم ضد آتش و مهر و موم سیلیکون برای پنجره ها و غیره تولید می کند.
    همه این محصولات با سیستم مدیریت کیفیت و سیستم مدیریت محیط زیست مطابقت دارند و همچنین با استاندارد ملی چین و استاندارد مطابقت دارند.
    این شرکت دارای هشت سری اصلی و بیش از ۳۰ نوع محصول است ، تولید محصولات سری به طور گسترده ای در ساختمان ، اتومبیل ، ماشین آلات ، الکترونیک ، لوازم الکتریکی ، مانند صنایع فتوولتائیک خورشیدی استفاده می شود ، نه تنها شهرت خوبی در داخل کشور به دست آورد ، بلکه به اروپا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه و مناطق دیگر صادر می شود.
    ما انرژی سیلانت را با شما به اشتراک می گذاریم. لطفا با ما تماس بگیرید تا برنامه شما مهر و موم ایده آل را انتخاب کند.

    بستن
گواهی نامه ها
ISO/TS 16949:2009 سیستم مدیریت
گواهی تایید صلاحیت آزمایشگاه خدمات اعتباربخشی ملی CNAS-چین برای ارزیابی انطباق
گواهینامه SGS
گواهینامه حمل و نقل ایمن کالاهای شیمیایی
محصولات
درزگیر سیلیکونی شیشه ای ساختاری SV-999
SV888 درزگیر سیلیکونی ضد آب برای دیوار پرده
درزگیر سیلیکونی SV-777 برای سنگ
درزگیر سیلیکونی مقاوم در برابر آتش SV-119
درزگیر سیلیکونی استیک SV-628
درزگیر سیلیکونی اکریلیک SV-101
SV-666 درزگیر سیلیکونی خنثی
درزگیر سیلیکونی بدون ناخن Siway با چسبندگی بالا
درزگیر سیلیکونی خنثی SV-995
درزگیر سیلیکونی Dow Corning Neutral Plus
درزگیر شیشه ای ساختاری سیلیکونی Dow Corning® 995
درزگیر سیلیکونی Dow Corning® 791 ضد آب و هوا