ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : Building ۱, Time Mountain Business Building, Hangzhou Economic and Technological Development Zone, Hangzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت که ​​در سال ۲۰۰۰ تأسیس شده است ، یک شرکت پیشرو در تولید انواع ماشین آلات غذایی با بیش از ۳۰ سال تجربه است. ما یک تیم تحقیق و توسعه حرفه ای از ۱۵ جز داریم ، از جمله پزشکان و استادان ، یک تیم فروش حرفه ای از ۳۰ جز، ، دارای یک منطقه تولید ۲۰۰۰ متر مربع ، ۳۵۰ کارمند.دفتر مرکزی و شعبه ما به طور جداگانه در هانگژو و گوانگژو چین است. محصولات اصلی ما شامل تجهیزات پردازش میوه و سبزیجات ، تجهی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت که ​​در سال ۲۰۰۰ تأسیس شده است ، یک شرکت پیشرو در تولید انواع ماشین آلات غذایی با بیش از ۳۰ سال تجربه است. ما یک تیم تحقیق و توسعه حرفه ای از ۱۵ جز داریم ، از جمله پزشکان و استادان ، یک تیم فروش حرفه ای از ۳۰ جز، ، دارای یک منطقه تولید ۲۰۰۰ متر مربع ، ۳۵۰ کارمند.
    دفتر مرکزی و شعبه ما به طور جداگانه در هانگژو و گوانگژو چین است. محصولات اصلی ما شامل تجهیزات پردازش میوه و سبزیجات ، تجهیزات پردازش غلات و خوراک ، تجهیزات پردازش گوشت و سایر تجهیزات بسته بندی و آب بندی تجهیزات و خط تولید است. محصولات ما نه تنها در بازارهای داخلی محبوب هستند ، بلکه به جنوب شرقی آسیا ، آفریقا ، استرالیا و برخی از کشورهای شرق ، آسیا و مناطقی مانند ژاپن و کره جنوبی نیز صادر می شوند. حجم صادرات ۶۰٪ گردش مالی سالانه شرکت را تشکیل می دهد.
    ما به "نوآوری در فناوری ، اولویت معتبر ، مبتنی بر فلسفه مدیریت صداقت ، حرفه ای و حقیقت جویی ، نوآوری پایبند هستیم. ما اول به کیفیت ، اول خدمات ، اول شهرت پایبند هستیم. و بر بازارگرایی خود پافشاری کنید. ما با پردازش اطلاعات به موقع ، روندهای شدید بازار و ارائه خدمات عالی استقامت داریم. ما کیفیت عالی را از طریق قیمت خدمات پس از فروش به عنوان فلسفه بازاریابی خود اتخاذ می کنیم که اختصاص داده شده به لذت بردن از اعتماد مشتریان و خدمت به آنها با کیفیت بالا و محصول با بازده بالا. برای بازدید کارخانه مان خوش آمدید!

    بستن