ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : fangqiao industrial zone, No. ۱۷ Hengmao Road, Ningbo fenghua, China
  • درباره ما : تولید کننده متخصص در ساخت محصولات فلزی سفارشی ، غیر استاندارد و محصولات پلاستیکی است ، ما شرکتی هستیم که اتحادیه تجارت و صنعت است. این تاسیس در سال ۱۹۹۶ با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع تأسیس شد. در نینگبو چین است. این هتل در نزدیکی بندر و فرودگاه قرار دارد و از حمل و نقل راحتی برخوردار است.ما انواع تجهیزات پردازش مانند ماشین تراش ، ماشین حفاری ، دستگاه فرز ، دستگاه مهر زنی ، پرس هیدرولیک ، دستگاه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    تولید کننده متخصص در ساخت محصولات فلزی سفارشی ، غیر استاندارد و محصولات پلاستیکی است ، ما شرکتی هستیم که اتحادیه تجارت و صنعت است. این تاسیس در سال ۱۹۹۶ با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع تأسیس شد. در نینگبو چین است. این هتل در نزدیکی بندر و فرودگاه قرار دارد و از حمل و نقل راحتی برخوردار است.
    ما انواع تجهیزات پردازش مانند ماشین تراش ، ماشین حفاری ، دستگاه فرز ، دستگاه مهر زنی ، پرس هیدرولیک ، دستگاه قالب گیری تزریقی ، دستگاه جوشکاری و غیره را داریم. ما با یک تیم مهندسی حرفه ای توانایی طراحی و تولید قوی داریم. ما بیش از پنج مهندس داریم که در طراحی و ساخت محصولات پلاستیکی و محصولات فلزی تبحر دارند و با سرعت بسیار زیادی به تغییرات پاسخ می دهند. ما می توانیم راه حل هایی برای انواع مختلف محصولات فلزی و پلاستیکی دشوار ارائه دهیم. ما محصولات فلزی و محصولات پلاستیکی را همزمان بازیافت می کنیم زیرا در بسیاری از موارد مکمل یکدیگر هستند.
    ما همیشه کنترل کیفیت را در درجه اول قرار می دهیم و برای کمال هم برای محصولات فلزی و هم برای محصولات پلاستیکی تلاش می کنیم. کارخانه ما گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت : ۲۰۱۵ را گذرانده است و آزمایشگاه کیفیت ما به مجموعه ای از دستگاه های آزمایش و آزمایش مجهز است. محصولات ما مطابق با سیستم مدیریت کیفیت دقیق : ۲۰۱۵ پیش می روند. ما می توانیم یک سرویس تولید یک مرحله ای از توسعه قالب تا تحویل محصول نهایی ارائه دهیم.
    ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا به شما خدمت کنیم و امیدواریم که یکی از دوستان و شرکای تجاری شما باشیم.

    بستن