ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۸۰۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room ۸۸۲۲, Xinguang International, Choucheng Street, Yiwu City, China
  • درباره ما : یک تولید کننده حرفه ای است که در تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش اسباب بازی های آموزش مغناطیسی و لوازم برقی خانگی فعالیت می کند.ما نه تنها به توسعه مغز کودکان بلکه به افزایش تمرکز تجربه بازی چند مولفه آنها بر همکاری فعال ، خلاقیت جمعی و یادگیری مداوم اختصاص داده ایم کارکنان باتجربه ما با استفاده از کنترل دقیق کیفیت و خدمات دقیق مشتری ، همیشه برای رسیدگی به نیازهای شما و اطمینان از خدمات کام ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده حرفه ای است که در تحقیق ، توسعه ، تولید و فروش اسباب بازی های آموزش مغناطیسی و لوازم برقی خانگی فعالیت می کند.
    ما نه تنها به توسعه مغز کودکان بلکه به افزایش تمرکز تجربه بازی چند مولفه آنها بر همکاری فعال ، خلاقیت جمعی و یادگیری مداوم اختصاص داده ایم کارکنان باتجربه ما با استفاده از کنترل دقیق کیفیت و خدمات دقیق مشتری ، همیشه برای رسیدگی به نیازهای شما و اطمینان از خدمات کامل به مشتری در دسترس هستند.
    ما تیم فنی عالی با خطوط تولید عملکردی داریم و سیستم کنترل کیفیت داخلی دقیق را حفظ می کنیم.
    کارخانه ما توسط احراز هویت شده و محصولات دارای گزارش و هستند. به دلیل تجربه تولید غنی ، شرکت ما سهمی در بازار جهانی ، از جمله اروپا ، آسیا ، آمریکای شمالی ، آمریکای جنوبی و غیره جمع آوری کرده است. علاوه بر این ، قیمت رقابتی و خدمات عالی ما به ما کمک کرده است اعتماد مشتریان بیشتری را جلب کنیم مشتری ها ما همچنین از سفارشات استقبال می کنیم.

    بستن