ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۹۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۷th Floor of East Building, Building B, Wei Hua Da Industrial Park, Li Rong Road, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : شنژن الکترونیک شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد. متخصص در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش ، سازمانی با فناوری بالا در محصولات سیستم خانه هوشمند ، لوازم خانگی با شعور شومینه است.شرکت ما ساخت حرفه ای در زمینه طراحی ، ساخت انواع شومینه برقی با کنترل هوشمند و تابلوهای کارت کنترل اصلی شومینه است. به عنوان مرکز تحقیقات بازار شنژن شین یینگ شین الکترونیک فناوری شرکت با مسئولیت مح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن الکترونیک شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد. متخصص در تحقیق و توسعه ، تولید و فروش ، سازمانی با فناوری بالا در محصولات سیستم خانه هوشمند ، لوازم خانگی با شعور شومینه است.
    شرکت ما ساخت حرفه ای در زمینه طراحی ، ساخت انواع شومینه برقی با کنترل هوشمند و تابلوهای کارت کنترل اصلی شومینه است. به عنوان مرکز تحقیقات بازار شنژن شین یینگ شین الکترونیک فناوری شرکت با مسئولیت محدود ، ما کارگران و کارگران حرفه ای خود را با بیش از ۱۰ سال تجربه ساخت شومینه داریم ، می توانیم محصولات با کیفیت را با بهترین قیمت و همچنین خدماترا برای شما ارائه دهیم. .
    کارخانه ۸۰۰۰ متر مربع ما دارای ۵۰۰ کار و ۶ خط تولید است. به منظور تضمین خلاقیت هر محصول ، ما یک تیم تحقیق و توسعه با بیش از ۱۶ مهندس نصب کردیم که رهبران فناوری با بیش از ۸ سال تجربه هستند و حداقل ۳ محصول جدید ماهانه تولید می کنند. علاوه بر این ، ما یک کارگاه قالب سازی داریم که ۲۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و به ما امکان می دهد اشکال منحصر به فردی برای محصولات خود بسازیم.
    کارکنان ما با بیش از ۳ سال تجربه تضمین می کنند که می توانیم استانداردهای و را تصویب کنیم. به همین ترتیب ، ما با موفقیت محصولات خود را به اروپا و آمریکای شمالی صادر می کنیم. ما همچنین قصد داریم صادرات خود را به آمریکای جنوبی گسترش دهیم.
    شین یینگ شین قصد دارد محصولات عالی تری را برای ارتقا. مصرف کنندگان ارائه دهد. ما معتقدیم که یک مشارکت طولانی مدت بر پایه ارتباط و تفاهم متقابل بنا شده است.
    به شین یینگ شین خوش آمدید ، شریک تجاری ایده آل خود را پیدا کنید!

    بستن
محصولات
شومینه برقی توکار HK-72
شومینه تک برقی HK