ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : NO. ۸ CHANGSHAN INDUSTRIAL ZONE, PINGDI, LONGGANG, SHENZHEN
  • درباره ما : کارخانه ما شرکت حفاظت از محیط زیست شنژن وامیا است که در شنژن ، چین واقع شده است. ما نام تجاری خود را در سال ۲۰۱۰ ثبت کردیم. ما ستاره های فوق العاده زیادی را در چین و هنگ کنگ دعوت کردیم تا نام تجاری خود را ارائه دهند. محصولات اصلی ما عبارتند از: دستگاه تصفیه هوا ، تصفیه آب ، واشر ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات.دستگاه تصفیه هوا برای استفاده در منزل ، دفتر ، هتل است ، منطقه تراکم است. آنیون ، ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    کارخانه ما شرکت حفاظت از محیط زیست شنژن وامیا است که در شنژن ، چین واقع شده است. ما نام تجاری خود را در سال ۲۰۱۰ ثبت کردیم. ما ستاره های فوق العاده زیادی را در چین و هنگ کنگ دعوت کردیم تا نام تجاری خود را ارائه دهند. محصولات اصلی ما عبارتند از: دستگاه تصفیه هوا ، تصفیه آب ، واشر ضدعفونی کننده میوه و سبزیجات.
    دستگاه تصفیه هوا برای استفاده در منزل ، دفتر ، هتل است ، منطقه تراکم است. آنیون ، ازن و با فیلترها آزاد می کند تا گرد و غبار ، بو ، فرمالدئید ،
    هوای شما را مانند جنگل بسیار تمیز می آورد.
    دستگاه تصفیه آب ما سری است. بدون استخر و انرژی است. اسمز معکوس است ، فلزات سنگین ، ناخالصی ها ، کلوئید و بسیاری از مواد مضر را از بین می برد. آب قابل شرب است.
    ماشین لباسشویی میوه و سبزیجات بهترین انتخاب شما در آشپزخانه است. این عملکرد ضد عفونی و عقیم سازی ، تخریب آفت کش ها ، تجزیه هورمون ، افزایش ماندگاری است.
    ما صاحب پیشرفته ترین فروشگاه اتوماتیک کارگاه عاری از گرد و غبار ، تیم برتر توسعه فناوری تصفیه آب در جهان و پیشرفته ترین آزمایشگاه تصفیه آب هستیم. محصولات ما در سراسر جهان به فروش می رسند. هدف ما ارائه بهترین کیفیت هوا و آب تصفیه شده به مردم است.
    بر اساس بخشهای تجارت خارجی ، با استفاده از صنعت ، هدف ما در طولانی مدت منابع صنعتی و تجاری را به طور کامل ادغام می کند و محتوای خدمات ما به برخی از مناطق فروشنده گرا گسترش می یابد. ما در تلاش هستیم تا خدمات تجاری حرفه ای ، با کیفیت و شخصی را برای مشتریان ارائه دهیم.

    بستن
محصولات
دستگاه تصفیه آب HM-400 UF
دستگاه تصفیه آب کابینتی HM-300
دستگاه تصفیه آب 5 مرحله ای رنگ طلایی
دستگاه تصفیه آب کابینتی SILVER HM-300
دستگاه تصفیه آب قرمز رنگ 5 مرحله ای UF
دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای UF
دستگاه تصفیه آب HM-V5 سیاه/سفید طرح جدید
تصفیه کننده کل خانه از جنس استنلس استیل
دستگاه تصفیه آب تصفیه شده اسمز معکوس با فیلتر خانگی (با مخزن)
فیلتر آب غشایی RO 5 مرحله ای (با مخزن)
دستگاه تصفیه آب HM-RO-I طرح جدید
RO MEMBRANE 7 مرحله فیلتر آب