ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۲۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵۷, Zhengxiang South Road, Ditang Street, Yuyao, Zhejiang
  • درباره ما : یک کارخانه تجارت واردات و صادرات است که عمدتا در تولید سرخ کن هوا و صادرات سایر لوازم خانگی کوچک فعالیت می کند. سلف این شرکت که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد ، عمدتا در زمینه تولید مواد اولیه پلاستیک و تولید قطعات پلاستیکی فعالیت می کند.در فوریه ۲۰۱۹ ، پس از بررسی و مشاهده دقیق ، این شرکت تصمیم گرفت وارد بخش کوچک لوازم خانگی شود. کارخانه به . تغییر نام یافت. این شرکت دارای بیش از ۱۰۰ کارمند ، با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک کارخانه تجارت واردات و صادرات است که عمدتا در تولید سرخ کن هوا و صادرات سایر لوازم خانگی کوچک فعالیت می کند. سلف این شرکت که در سال ۲۰۰۸ تاسیس شد ، عمدتا در زمینه تولید مواد اولیه پلاستیک و تولید قطعات پلاستیکی فعالیت می کند.
    در فوریه ۲۰۱۹ ، پس از بررسی و مشاهده دقیق ، این شرکت تصمیم گرفت وارد بخش کوچک لوازم خانگی شود. کارخانه به . تغییر نام یافت. این شرکت دارای بیش از ۱۰۰ کارمند ، با مساحت کل ساخت و ساز ۱۵۰۰۰ متر مربع است.
    فناوری بهره وری اولیه است. ما مهندسان حرفه ای لوازم خانگی کوچک داریم ، به نوآوری در فن آوری می رسیم ، چالش های تحقیق و حل موانع فنی را بر عهده داریم. در حال حاضر ، بنابراین محصولات جدیدی به تولید رسیده اند. علاوه بر این ، این شرکت دارای یک آزمایشگاه تست الکتریکی حرفه ای و اتاق آزمایش زندگی است.
    در همین حال ، این شرکت توجه زیادی به تضمین کیفیت دارد. در فرهنگ شرکتی شرکت ، ما تعریف می کنیم که کیفیت اساس بقا و توسعه شرکت است. با این طرز تفکر است که شرکت به تیم کاملی از بازرسان کیفیت ، روند بازرسی منصفانه ، استانداردهای دقیق بازرسی و تجهیزات بازرسی کامل مجهز است. همه چیز دقیقاً بررسی شده است ، بازرسی قطعات خام ، بازرسی خط تولید و بازرسی نهایی دسته ای بزرگ. با حداکثر احتمال میزان نقص محصول را به حداقل برسانید. هر بازرس کیفیت تحت آموزش دقیق این شرکت قرار گرفته و از نقص محصولات کاسته می شود. با این فکر که کیفیت شرکت در درجه اول این است که شرکت ما یک همکاری بزرگ و طولانی مدت با بسیاری از مشتریان مشهور بین المللی برقرار کرده است ، که پایه و اساس محکمی برای توسعه طولانی مدت شرکت ما ایجاد کرده است.
    در حال حاضر ، این شرکت محصولات جدیدی تولید کرده است که در بین مشتریان بسیار محبوب هستند. در آینده ، این شرکت نوآوری و توسعه بیشتری خواهد یافت و لوازم خانگی را بهبود می بخشد. پس از تلاش های بی وقفه ، مواقعی پیش می آید که در موج های زمان برجسته می شود و در صنعت پیشرو است. انتخاب خط حکمت انتخاب فردایی بهتر است.

    بستن