ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۰۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۵۰۱, Block ۱, Shunde Ronggui Science and Technology Innovation Center, Shunde District, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت لوازم خانگی در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد. با تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی ، یک دلال حرفه ای شوید. محصولات اصلی شامل فن های برقی خانگی ، کولر هوا ، فن صنعتی ، فن های اگزوز و پنکه های سقفی است. از ابتدا تأمین کننده قطعه محلی کارگاه فن دار و مهر زنی سخت افزار تزریق پلاستیک بود و ما از سال ۲۰۱۵ شروع به تولید فن های برقی و صادرات خود کردیم پس از ۵ سال انباشت ، اکنون بیش از ۱۵۰۰۰ متر مربع مس ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لوازم خانگی در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد. با تحقیق و توسعه ، تولید و بازاریابی ، یک دلال حرفه ای شوید. محصولات اصلی شامل فن های برقی خانگی ، کولر هوا ، فن صنعتی ، فن های اگزوز و پنکه های سقفی است.
    از ابتدا تأمین کننده قطعه محلی کارگاه فن دار و مهر زنی سخت افزار تزریق پلاستیک بود و ما از سال ۲۰۱۵ شروع به تولید فن های برقی و صادرات خود کردیم پس از ۵ سال انباشت ، اکنون بیش از ۱۵۰۰۰ متر مربع مساحت کاری شامل ۲۰ دستگاه تزریق دستگاه ، کارگاه موتور غیر گرد و غبار و ۴ خط تولید ، تولید روزانه بیش از ۱۰ هزار دستگاه را پوشش می دهیم.
    به عنوان یک شرکت دارای گواهینامه ، همه طرفداران برق گواهینامه / را گذرانده اند. مشتریان ما شامل و غیره از بیش از ۵۰ کشور هستند.
    همیشه با توجه به "کیفیت اول و مشتری اول" تمرکز می کند و محصولات با کیفیت و خدمات عالی را ارائه می دهد. ما صمیمانه امیدواریم که بتوانیم با دوستان خود از همه کشورها تبادل کنیم و برای ایجاد یک آینده بهتر با یکدیگر همکاری کنیم.

    بستن