ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳۲۳ Dongfeng Avenue South, Dongfeng Town, Zhongshan, Guangdong, China
  • درباره ما : لوازم خانگی شرکتی است که در زمینه لوازم برقی و گازی تخصص دارد. محصولات اصلی ما شامل بخاری آب گازسوز ، آبگرمکن برقی ، اجاق گاز ، بخاری فضای گاز ، هود محدوده ، فن برقی و غیره است.به عنوان یک کارخانه شعبه شرکت لوازم خانگی ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد ، لوازم خانگی شرکت با مسئولیت محدود تاسیس شده است تا از بهترین منابع لوازم گاز در شهر ، کیفیت بهتر و از این رو زمان بیشتری برخوردار ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    لوازم خانگی شرکتی است که در زمینه لوازم برقی و گازی تخصص دارد. محصولات اصلی ما شامل بخاری آب گازسوز ، آبگرمکن برقی ، اجاق گاز ، بخاری فضای گاز ، هود محدوده ، فن برقی و غیره است.
    به عنوان یک کارخانه شعبه شرکت لوازم خانگی ، با مسئولیت محدود در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد ، لوازم خانگی شرکت با مسئولیت محدود تاسیس شده است تا از بهترین منابع لوازم گاز در شهر ، کیفیت بهتر و از این رو زمان بیشتری برخوردار شود تحویل محصولات با خدمات بهتر به مشتریان جهانی ما.
    ما یک تیم مدیریت حرفه ای با بخش تحقیق و توسعه ، بخش تولید ، بخش فروش و خدمات پس از فروش داریم. در تولید سالانه ۳۰۰ هزار مجموعه ظرفیت تولید آبگرمکن گازی ، این شرکت دارای مزایای منابع فنی قوی است ، دانش حرفه ای مهندسی و فنی کارگران آبگرمکن گازی را بیش از ده نفر شامل ۳ مهندس ارشد ، و همچنین چندین زمینه مشکوک کرده است تکنسین ها مهندس ارشد بخاری آب گاز و مهندس ارشد اجاق گاز از تولیدات برتر چین در این صنعت ، وانوارد و چینابست هستند.
    دستگاه ها ، دارای یک سیستم دقیق کیفیت مواد اولیه ، بازرسی و کنترل تست از هر فرآیند تولید ، بازرسی نهایی و پذیرش محصولات نهایی است. کلیه محصولات توسط کارکنان حرفه ای بازرسی کیفیت و مهندسان کیفیت بررسی و آزمایش می شوند.
    اگر تولید را کنار بگذاریم ، ونگود در صادرات لوازم گازسوز ماهر است. بازارهای اصلی آن در خارج از کشور عبارتند از استرالیا ، اروپا ، روسیه ، آمریکای جنوبی و آمریکای شمالی ، آفریقا و غیره
    ما متعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات رضایت بخش به مشتریان خود هستیم. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم.

    بستن