ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۲۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۰۱ Block ۳, No. ۲۹ Tai an Road, Xinqiao, Dalong Street, Panyu District, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : ارائه دهنده راه حل هتل و رستوران-آشپزخانه با یک توقفما تامین کننده تجهیزات آشپزخانه هتل و رستوران حرفه ای هستیم که از سال ۱۹۹۵ در گوانگژو چین واقع شده است. سطح فروش ما تقریباً کلیه تجهیزات پذیرایی مربوط به آشپزخانه را شامل می شود ، از جمله فرآوری مواد غذایی ، نانوایی ، آشپزی غربی ، یخچال تجاری و سایر تجهیزات ثبت شده. بسیاری از دوستان می پرسند ، آیا شما تولید کننده یا شرکت بازرگانی هستید؟ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    ارائه دهنده راه حل هتل و رستوران-آشپزخانه با یک توقف
    ما تامین کننده تجهیزات آشپزخانه هتل و رستوران حرفه ای هستیم که از سال ۱۹۹۵ در گوانگژو چین واقع شده است. سطح فروش ما تقریباً کلیه تجهیزات پذیرایی مربوط به آشپزخانه را شامل می شود ، از جمله فرآوری مواد غذایی ، نانوایی ، آشپزی غربی ، یخچال تجاری و سایر تجهیزات ثبت شده.
    بسیاری از دوستان می پرسند ، آیا شما تولید کننده یا شرکت بازرگانی هستید؟ برای این س ،ال ، من فکر می کنم پاسخ خیلی مهم نیست ، مهم نیست که من کی باشم ، آنچه شما بیشتر از همه به آن اهمیت می دهید: "بهترین کیفیت ، قیمت مناسب ، راه حل حرفه ای و خدمات مطمئن" ، ما می توانیم به این نکته برسیم.
    مطمئناً ، ما کارخانه تولید و تیم حرفه ای برای فروش داریم. ما می توانیم از راهنمایی فنی گرفته تا کنترل کیفیت ، بارگیری کانتینر ، ترخیص کالا از گمرک ، تدارکات و خدمات پس از فروش انجام دهیم. آنچه شما باید انجام دهید ، نتیجه ای که می خواهید نتیجه می گیرد ، فقط به ما اطلاع دهید. تیم ما تمام موارد مرتبط را برای شما در چین کار می کند ، حتی پس از دریافت کالا ، خدمات ما هرگز متوقف نمی شود.
    با تلاش خسته کننده و بی وقفه ، مشتریان ما کاملا در سراسر جهان هستند. شما فقط یک رابطه تجاری نیستید ، بیشتر دوستان ، مانند اعضای خانواده ، به یکدیگر کمک می کنند و با هم پیش می روند. امیدوارم بتوانید نفر بعدی باشید!
    با تشکر از همه اعتماد و قدردانی برای هر رابطه!
    سارا شاو
    مدیر فروش
    شرکت تجهیزات پذیرایی ، با مسئولیت محدود گوانگژو فودسنس

    بستن
محصولات
اجاق پیتزا نقاله برقی تجاری
بخارپز ترکیبی
فر پیتزا آلمانی
تجهیزات نانوایی
گارانتی 12 ماهه حرفه ای ال پی جی یا گریل گاز طبیعی چین برای دستگاه کباب گوشت گاو
سرخ کن گازی بوتان، سرخ کن چیپس گاز ایستاده رایگان، سرخ کن چیپس گاز ال پی جی
اجاق گاز القایی برقی کانتری دست دوم با ولتاژ 220 ولت
دستگاه گوشت کوب برقی از جنس استنلس استیل دارای گواهینامه CE
برش سبزی سبک جدید برش سبزیجات برقی سبک برای مصارف خانگی
12 ماه گارانتی گواهینامه CE یخچال ضد زنگ استیل یک درجه حرارت برای سالاد
گواهینامه CE 12 ماهه دستگاه فولاد ضد زنگ Big Ice Cube Maker Philippines
دستگاه یخ در بهشت