ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Qilitang Industial Zone Yaohai District Hefei Anhui
  • درباره ما : شرکت پارچه ، با مسئولیت محدود در مش ۱۹۹۵ در پارچه های خانگی بیش از ۲۰ سال تاسیس شده است.سرور برای مشتریان ، دستیابی به یکدیگر هدف ما است. صدور گواهینامه و به معنای نگرش ما ، تمرکز بر کنترل کیفیت ، ارائه بهترین کیفیت به مشتری است. برای پارچه و پرده آماده برای استفاده ، تقریباً تمام گواهینامه ها را به دست آورده ایم: ، و غیره. هر ساله نزدیک به شصت میلیون دلار صادر می کند.مجموعه ما شامل ، فر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت پارچه ، با مسئولیت محدود در مش ۱۹۹۵ در پارچه های خانگی بیش از ۲۰ سال تاسیس شده است.
    سرور برای مشتریان ، دستیابی به یکدیگر هدف ما است. صدور گواهینامه و به معنای نگرش ما ، تمرکز بر کنترل کیفیت ، ارائه بهترین کیفیت به مشتری است. برای پارچه و پرده آماده برای استفاده ، تقریباً تمام گواهینامه ها را به دست آورده ایم: ، و غیره. هر ساله نزدیک به شصت میلیون دلار صادر می کند.
    مجموعه ما شامل ، فرسودگی شغلی ، گلدوزی ، چاپ و غیره است. تقریباً انواع پارچه های پرده ای و مبل را در آن بگنجانید. به ویژه هر ساله بیش از ۲۰۰۰ دارای اقتدار طراحی هستند. محافظت از مشتریان ، حفظ بازار محلی آنها مزایای زیادی دارد.
    ما نه تنها به گمرک بلکه به دوستان خارج از کشور نیز نیاز داریم. خوش آمدید به ما مراجعه کنید ، شما را ناامید نمی کند.
    محصولات به اروپا ، آمریکا ، استرالیا ، خاورمیانه و سایر کشورها صادر می شود. فلسفه تجارت ما "کیفیت اول ، مشتری اول" است. خوش آمدید به بازدید از کارخانه ما در هر زمان! ما کیفیت درجه یک و بهترین خدمات را ارائه می دهیم.
    ما فقط از پنبه های رنگ شده یا نخ رنگ شده ، و پارچه های پارچه ای با کیفیت بالا برای مشتریان برتر خود در سراسر جهان استفاده می کنیم. در ما به خدمات ، همکاری و توسعه اعتقاد داریم. مشتریان ما به صورت مشارکتی خدمت می کنند. با به اشتراک گذاری منابع و ارائه خدمات حرفه ای ، ما می توانیم اثربخشی کلی شرکای خود را بهبود بخشیم ، هزینه ها را کاهش دهیم و سود را به حداکثر برسانیم. دسترسی به یک طراحی مجهز محصول و آزمایشگاه در حال توسعه ما را قادر می سازد که مدرن ترین و خلاقانه ترین منسوجات خانگی و پوشاک را در اختیار مشتریان خود قرار دهیم. ما فعالانه به دنبال شریک عالی هستیم که یکی از استراتژی های رشد ما باشد. شعار شرکت: نیازهای مشتری را به عنوان اولویت اصلی ما قرار دهید. در حال رشد بر اساس سود متقابل. اهداف شرکت: اهداف عملیاتی: اعتماد مشتریان را یکی یکی ایجاد کنید. نیازهای مشتری را درک کرده و بهترین محصولات با بهترین قیمت را در اختیار آنها قرار دهید. با ارائه طرح های جدید و محصولات نوآورانه رشد کنید. اهداف اداری: در برابر سهامداران و کارمندان خود پاسخگو باشیم. یک منطقه کار دلپذیر فراهم کنید. با شرکت های مناسب. رویکردهای طراحی سیستماتیک برای بهبود کارایی کار.

    بستن