ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : F۶, Jinhai Building, Songgang Town, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : شنژن شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین یک تولید پیشرو در شنژن است که در زمینه دسترسی به بچه ها ساعت ردیاب ، ساعت ردیاب ارشد ، ردیاب شخصی ، حیوان خانگی ، ردیاب خودرو و خودرو تخصص دارد. تلفن ساعت هوشمند و دستبند بلوتوث هوشمند ... و غیره ، با بیان بیش از ۷ سال ، از مارس ۲۰۱۳ تاسیس شده است ، کیفیت خوب و خدمات حرفه ای ، به ما کمک می کند تا شهرت زیادی در خارج از کشور کسب کنیم. به گرمی استقبال می ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شنژن شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین یک تولید پیشرو در شنژن است که در زمینه دسترسی به بچه ها ساعت ردیاب ، ساعت ردیاب ارشد ، ردیاب شخصی ، حیوان خانگی ، ردیاب خودرو و خودرو تخصص دارد. تلفن ساعت هوشمند و دستبند بلوتوث هوشمند ... و غیره ، با بیان بیش از ۷ سال ، از مارس ۲۰۱۳ تاسیس شده است ، کیفیت خوب و خدمات حرفه ای ، به ما کمک می کند تا شهرت زیادی در خارج از کشور کسب کنیم. به گرمی استقبال می شود!
    شرکت فناوری ، آموزشی ویبولیتین شنژن یوشنگ چانگ برای نرم افزار مارک سفارشی برای بازار جهانی شما در نسخه های مختلف زبان در دسترس است. ما یک تیم مهندسی حرفه ای در به روزرسانی زمان نرم افزار و سرور و نگهداری نرم افزار و سرور برنامه داریم ، این کار اطمینان از کاربر پسند کاربر را در هر زمان و هر مکان فراهم می کند. اگر برنامه و سرور خود را دارید ، ما در ارائه پروتکل سرور برای پیکربندی تیم شما مشکلی نداریم ، همه داده ها در انتهای سرور شما به درستی همگام سازی می شوند.
    ما در حال حاضر بیش از ۵۰ برنامه نصب شده را برای مشتریان مختلف در خارج از کشور و بیش از ۱۰۰ نوع مختلف بسته جعبه هدیه مارک گذاری کرده ایم ، ما همچنان خدمات / را برای همه مشتریان خارج از کشور خود ارائه خواهیم داد.
    پس از سالها توسعه ، ما تجربه زیادی در تیم فروش و خدمات مشتری ایجاد کرده ایم. تولید کنندگان و کاربران در ایجاد شهرت بسیار بالا.
    در آینده ، ما به ارائه محصولات با ثبات بالا و عملکرد بالا / قیمت مطلوب ادامه خواهیم داد و رقابتی ترین راه حل ها و خدمات را به مشتریان و شرکای خود ارائه می دهیم.
    اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید و یا می خواهید یک پروژه را اداره کنید ، لطفا با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر برقراری ارتباط تجاری موفق با مشتریان جدید در سراسر جهان هستیم.
    ما در هر زمان پشتیبانی فنی آنلاین را ارائه می دهیم.

    بستن