ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۴۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : West Section of Industrial Road, Shangjie Area, Zhengzhou, China
  • درباره ما : شرکت ماشین آلات سنگین ، با مسئولیت محدود یکی از بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان تجهیزات حفاظت از محیط زیست و ماشین آلات پردازش مواد غذایی در چین است.این شرکت عمدتا با تجهیزات تولید تبلت ، رستوران جعبه ، تجهیزات خشک کردن مواد مرطوب ، تجهیزات تولید فرآوری چوب و سایر تجهیزات که به طور گسترده در مواد غذایی ، آشپزخانه ، هتل ، متالورژی ، مصالح ساختمانی ، مواد شیمیایی ، برق ، نفت ، محصول ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ماشین آلات سنگین ، با مسئولیت محدود یکی از بزرگترین تولید کنندگان و تامین کنندگان تجهیزات حفاظت از محیط زیست و ماشین آلات پردازش مواد غذایی در چین است.
    این شرکت عمدتا با تجهیزات تولید تبلت ، رستوران جعبه ، تجهیزات خشک کردن مواد مرطوب ، تجهیزات تولید فرآوری چوب و سایر تجهیزات که به طور گسترده در مواد غذایی ، آشپزخانه ، هتل ، متالورژی ، مصالح ساختمانی ، مواد شیمیایی ، برق ، نفت ، محصولات زغال سنگ استفاده می شود ، فرم های حمل و نقل ، کود ، صنعت گاز و غیره
    در سال های اخیر ، این شرکت سهم بازار خود را افزایش داده و از مزایای آن و همچنین تبدیل شدن به یکی از شرکت های پیشرو در صنعت در چین بهره مند شده است. در سال ۲۰۰۵ ، یوفنگ از ۱۰۰ شرکت برتر در استان هنان و یکی از بهترین ۵۰۰ شرکت در تولید کنندگان ماشین آلات ساختمانی چین نامزد شد. و شرکت "شرکت مدل مدیریت استانی" ، "تجهیزات پیشرفته مدیریت کیفیت استان هنان" ، "شرکت فناوری پیشرفته در سطح کشور" ، "۱۰۰ شرکت صداقت در استان هنان" اهدا شد. با توجه به استراتژی توسعه "برای ساخت یک مارک معروف است" ، گروه ما در راه تولید داخلی ماشین آلات مهندسی مهندسی درجه یک و معروف جهانی است.
    ما برنامه استاندارد بین المللی را از مدیریت کیفیت ، مهندسی ، بازرسی تا تولید جهت می دهیم و دقیقاً از هر نظر انجام می دهیم و اولین تکنیک ها و خدمات را ارائه می دهیم.
    فرهنگ یوفنگ
    یوفنگ: فناوری منبعی است ، پشتکار موفقیت را ایجاد می کند
    هدف یوفنگ: کیفیت مناسب تعهد جامعه و کیفیت خوب سهم جامعه است
    مفهوم : اینکه شریک راضی خود باشید (همه مشتریان و شرکای شرکت ما و کارکنان شرکت ما راضی هستند).
    الکل یوفنگ: کارایی ، ارتباطات ، خدمات ، مطالعه
    همکاری تجاری
    این شرکت صاحب تیم فروش درجه یک و تیم خدمات فنی است که می تواند نه تنها طراحی پروژه ، پردازش جریان و طراحی محصول استاندارد یا غیر استاندارد بلکه خدمات کامل یعنی پیش فروش ، حین فروش و خدمات پس از فروش را نیز ارائه دهد. . این شرکت با تجهیزات با عملکرد عالی و کیفیت خوب از مشتریان نمایندگی می کند.
    و بسیار ممنونم که همکاری دوستانه ما با موفقیت برقرار شد. و من و همکارم تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین خدمات و ارتباطات را با شما و همکار شما فراهم کنیم.
    ما صمیمانه از هر مشتری گرامی از خانه و خارج از کشور برای بازدید از شرکت ما و مشارکت در روابط تجاری طولانی مدت با هر دوست استقبال می کنیم.

    بستن