ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Floor ۳, ۱۶th-۱ Meiyuan Road, Qianlong Industrial Area, Sanxiang Town, Zhongshan City, Zhongshan, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت لوازم خانگی ، آموزشی ویبولیتین تولید کننده و صادر کننده پیشرو محصولات برقی با کیفیت بالا در چین است. ما دستگاه تصفیه هوا ، فیلتر هوا ، رطوبت ساز ، بخاری برقی ، ژنراتورهای ازن و سایر محصولات با کیفیت بالا در فضای داخلی تولید می کنیم. کارخانه ما ۱ ، ۵۰۰ متر مربع را اشغال می کند ، با ۴ خط تولید و ۸۰ کارگر ماهر ، ما می توانیم سفارش مشتری را ظرف ۳۰ روز تحویل دهیم. ظرفیت تولید ماهانه ما ۲ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لوازم خانگی ، آموزشی ویبولیتین تولید کننده و صادر کننده پیشرو محصولات برقی با کیفیت بالا در چین است. ما دستگاه تصفیه هوا ، فیلتر هوا ، رطوبت ساز ، بخاری برقی ، ژنراتورهای ازن و سایر محصولات با کیفیت بالا در فضای داخلی تولید می کنیم. کارخانه ما ۱ ، ۵۰۰ متر مربع را اشغال می کند ، با ۴ خط تولید و ۸۰ کارگر ماهر ، ما می توانیم سفارش مشتری را ظرف ۳۰ روز تحویل دهیم. ظرفیت تولید ماهانه ما ۲۰۰۰۰ قطعه دستگاه تصفیه هوا و سایر محصولات است. مطابق دقیق با سیستم مدیریت کیفیت ، ما همیشه کنترل دقیق کیفیت را بر روی هر فرآیند انجام می دهیم. دستگاه های تصفیه هوا و ژنراتورهای ازن با استقبال خوب به کانادا ، ایالات متحده آمریکا ، اروپا و خاورمیانه صادر شده اند. ما از شهرت خوبی برخوردار هستیم و با توزیع کنندگان در صنعت پیشرو روابط محکم برقرار کرده ایم.
    با تمرکز بر طراحی منحصر به فرد محصول ، فن آوری های پیشرفته نظافت و ویژگی های سازگار با محیط زیست ، ما طیف گسترده ای از محصولات تصفیه هوا را برای انتخاب شما تولید کرده ایم. مهندسان ما بیش از ۱۰ سال تجربه در زمینه لوازم خانگی دارند ، آنها دارای تجربه کاری بین المللی و ایده های نوآورانه هستند ، آنها می توانند سفارشات شما را بر اساس نیاز خاص شما طراحی و به پایان برسانند. تمام محصولات ما دارای تاییدیه هستند و قبل از حمل ۱۰۰٪ آزمایش شده اند.
    ما بیش از ۸ سری ۴۵ مدل از محصولات تصفیه هوا را ارائه می دهیم. و هر ساله بیش از ۵ مدل جدید تولید می کنیم. همه محصولات دارای هستند. هدف ما ارائه بهترین و قابل اطمینان ترین دستگاه های تصفیه هوا و لوازم برقی با کیفیت هوای داخلی در چین با رقابتی ترین قیمت است.
    ماموریت ما: تولید محصولی است که برای کمک به بهبود کیفیت هوا در خانه و اداره طراحی شده است و برای کودکان ، سالخوردگان و کسانی که به آلرژی و آسم مبتلا هستند و بیشترین میزان آلودگی در محیط داخلی را دارند ، مناسب است. هوای بهتر ، طول عمر سالم تر! این تصمیم هوشمندانه شماست که تصفیه کننده های هوا ما را انتخاب کنید!

    بستن
محصولات
HE-153D 10G ازن ژنراتور دیجیتال
دستگاه تصفیه هوا مینی HE-230C DC5V
ژنراتور ازن قابل شارژ HE-150R 4G
ژنراتور ازن قابل شارژ HE-152R 7G
ازناتور آب HE-150WT
دستگاه تصفیه هوا کابینت چوب آلبالو HE-223CH
ژنراتور ازن 5000 میلی گرمی HE 151
ژنراتور ازن هوا HE 141D 7000mg
ژنراتور ازن با غلظت بالا HE 154A 14G
ژنراتور ازن HE 141SS
دستگاه تصفیه هوا کابینت اکریلیک HE 223AC
دستگاه تصفیه هوا مینی HE-230A DC5V