ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۴۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۳۶۷ ۱۱th Road ۳th Street, Binhai Economic&Technological Development Zone, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت ماشین آلات صنعتی ، با مسئولیت محدود (گروه . ، شرکت ، با مسئولیت محدود) از نور یک تحقیق ، توسعه ، تولید ، فروش به عنوان یکی از شرکت های مدرن است. ما دارای مهندس برتر با تجهیزات ساخت با دقت بالا در کلاس بهداشت ، متخصص در دریچه های فولاد ضد زنگ ، اتصالات لوله ، اتصالات لوله ، شیر آب و غیره هستیم. محصولات ما به بیش از ۳۰ کشور صادر می شوند و از شهرت خوبی برخوردار می شوند. ما مجوز صادرات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ماشین آلات صنعتی ، با مسئولیت محدود (گروه . ، شرکت ، با مسئولیت محدود) از نور یک تحقیق ، توسعه ، تولید ، فروش به عنوان یکی از شرکت های مدرن است. ما دارای مهندس برتر با تجهیزات ساخت با دقت بالا در کلاس بهداشت ، متخصص در دریچه های فولاد ضد زنگ ، اتصالات لوله ، اتصالات لوله ، شیر آب و غیره هستیم. محصولات ما به بیش از ۳۰ کشور صادر می شوند و از شهرت خوبی برخوردار می شوند. ما مجوز صادرات خود را داریم.
    محصولات با توجه به استاندارد صنعت تولید می شوند و مطابق با هستند ، به طور گسترده ای برای صنایع پستان ، آبجو ، داروخانه ، زیست شناسی ، صنایع شیمیایی ، نوشیدنی ، مواد غذایی و لوازم آرایشی استفاده می شود . شرکت ما تصویب سیستم مدیریت کیفیت بین المللی را تصویب کرده است ، محصولات مطابق با است.
    شخص بلند قامت و سرسخت به طور مداوم تلاش می کند ، متخصصان رژیم های تکنیکی بسیار پیشرفته داخلی و خارجی را تقویت می کند تا مدیریت داخلی را تقویت کند و تیم عالی برای خدمت رسانی ، تهیه غذا برای مشتریان و بهبود رقابت با نگرش فعال و قدرت غنی ، به رقابت جهانی بپردازد.
    کیفیت ما از تلاش ما ناشی می شود! شرکت ما با محصولات برتر ، قیمت مناسب و خدمات رضایت بخش از بازدید شما استقبال می کند و صمیمانه منتظر ورود شماست.

    بستن
گواهی نامه ها
ISO 9001
3A
CE
SGS
محصولات
پمپ برگشت بهداشتی (پمپ خود پرایمینگ)
روتور پمپ بهداشتی
پمپ سانتریفیوژ بهداشتی
گیره دو پین خلاء
گیره آلومینیومی C وکیوم
گیره C استیل ضد زنگ وکیوم
شیلنگ مادگی با مهره
دستگیره های پلاستیکی 7 ستاره M8/M10/M12 از طریق سوراخ
شیرهای توپی 2 تکه
مخزن شیر استیل ضد زنگ
صلیب کاهنده استیل ضد زنگ بهداشتی با انتهای گیره
آداپتور شیلنگ KF