ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : Huaxi Industrial Zone, Liushi, Yueqing, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت ژجیانگ الکترونیک ، با مسئولیت محدود در پای اصلی ترین مکان ملی کوه علاقه واقع شده است ، ، ونژو را لمس می کند. این شرکت در سال ۱۹۹۷ با مساحت ۴ ، ۰۰۳ مربع تاسیس شد. و مساحت ساختمان ۵ ، ۶۰۰ در حال حاضر ، بیش از ۱۰۰ پرسنل از جمله ۱۶ مهندس دارد.این شرکت به طور عمده تولید می کند انواع کنترل کننده دما ، محافظ دمای حرارت ، نمایشگرهای دما و شیرهای تنظیم کننده دمای گاز که بصورت گسترده در آبگرم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ژجیانگ الکترونیک ، با مسئولیت محدود در پای اصلی ترین مکان ملی کوه علاقه واقع شده است ، ، ونژو را لمس می کند. این شرکت در سال ۱۹۹۷ با مساحت ۴ ، ۰۰۳ مربع تاسیس شد. و مساحت ساختمان ۵ ، ۶۰۰ در حال حاضر ، بیش از ۱۰۰ پرسنل از جمله ۱۶ مهندس دارد.
    این شرکت به طور عمده تولید می کند انواع کنترل کننده دما ، محافظ دمای حرارت ، نمایشگرهای دما و شیرهای تنظیم کننده دمای گاز که بصورت گسترده در آبگرمکن برقی ، اجاق برقی ، ماشین لباسشویی ، ماشین آلات پلاستیکی ، دستگاه کابینت غربی ، گاز سوخت استفاده می شود اجاق گاز ، گاز تهویه مطبوع ، اجاق گاز ترکیه ، پمپ دیگ بخار ، سیستم تهویه مطبوع مرکزی ، سیستم تهویه و غیره از محصولات کنترل پشتیبانی می کنند.
    این شرکت در حال توسعه ، تولید خازن های فیلم متالیزه است. این دستگاه مجهز به تجهیزات پیشرفته تولید و ابزارهای گزارشگری است. این محصولات از کیفیت پایدار و قابل اعتمادی برخوردار هستند و به طور گسترده ای در زمینه هایی مانند ارتباطات ، لوازم خانگی ، منبع تغذیه ، روشنایی سبز ، لوازم خانگی ، کنترل صنعتی ، ابزار برقی ، خودکار الکترونیکی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.
    از زمان پایه شرکت ، ما همیشه بر اصل توجه یکسان به استعدادها و محصولات اصرار داشته ایم. مهندسین مجرب جاذب و کارمندان مدیریت حرفه ای. بر اساس مدیریت دقیق ، فناوری پیشرفته ، امکانات مکانیکی پیشرفته ، تکنیک تست کامل ، می تواند محصولات با کیفیت بالا و خدمات خوب فروش فاتر را به کاربران ارائه دهد. محصولات اصلی به گواهی شده اند. سیستم کنترل کیفیت کلی مطابق با اجرا شده است. محصولات تولیدی توسط شرکت ما با تولید کنندگان مشهور داخلی استفاده می شود. این شرکت به شریک همکاری مارک معروف خارجی تبدیل شده است. این محصولات به خوبی در سراسر چین فروخته می شوند و همچنین به خارج از کشور صادر می شوند و در اطراف چین و خارج از کشور نیز فروش خوبی دارند.

    بستن
محصولات
ترانسمیتر فشار پارکر PT100
ترانسمیتر فشار مستقیم نصب شده پلاستیکی PT100
ترانسمیتر فشار مستقیم از جنس استنلس استیل PT100
ترانسمیتر فشار پلاگین هوانوردی PT100
کنترل کننده فشار هوشمند SKP-20
سنسور فشار سیلیکون از جنس استنلس استیل
ترانسمیتر فشار PT200
ترانسمیتر فشار دیجیتال PT300
کنترلر پمپ آب هوشمند SKP-09D
کنترل کننده فشار هوشمند سه فاز SKP-23
کنترل کننده فشار هوشمند SKP-22
کنترل کننده فشار هوشمند SKP-21