ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Qingdao Longxing Weiye Electromechanical Equipment Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۳۳۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳۰۰۸a, Zone۳, Wanxing Hardware City, Huaqiao Village, Jimo District, Qingdao, China
  • درباره ما : شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تاسیس شرکت به اصول مدیریت "کیفیت اول ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پایبند هستیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، به دلیل پیشرفت روند جهانی سازی اقتصادی با نیر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تاسیس شرکت به اصول مدیریت "کیفیت اول ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پایبند هستیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهایی از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، به دلیل پیشرفت روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر ، همکاری کند.
    به طور عمده در ابزارهای پنوماتیک با کیفیت بالا درمان می شود. در طول سال ها ، با وجود تغییر در بازار جهانی ، ما همچنان به نیازهای مشتریان با محصولات برتر پاسخ می دهیم. ما می دانیم که فقط کنترل دقیق کیفیت و محصولات عالی می تواند اعتماد مشتری را جلب کند. علاوه بر این ، از طریق تیم مدیریت توسعه حرفه ای محصول ، ما دائما در حال توسعه محصولات جدید ابتکاری هستیم ، تا کنون بیش از ۱۰ سری ، بیش از ۲۰۰ نوع ، اکنون فولکس واگن ، تیانجین تویوتا ، دیوار بزرگ ، پکن خودرو ، اتومبیل ها و سایر شرکت های بزرگ داخلی برای تعیین مارک خاص ، محصولی که به طور گسترده در هواپیمایی ، هوافضا ، اتومبیل ، موتور سیکلت ، لوازم الکتریکی ، کشتی سازی و سایر مناطق صنعتی مورد استفاده قرار گرفته است.

    بستن
محصولات
دستگاه ساندا پنوماتیک
خودکار حروف پنوماتیک
دستگاه رسوب زدایی پنوماتیکی
تیغه پنوماتیک
تیغه پنوماتیک
دستگاه سیم کشی پنوماتیک
چاقوی برش پنوماتیک
تیغه پنوماتیک
تیغه پنوماتیک
چاقوی برش پنوماتیک
چاقوی برش پنوماتیک
قیچی ارتعاشی پنوماتیک
مته هوا
مته هوا
آسیاب زاویه ای 5 اینچی
آسیاب زاویه ای 3 اینچی
آسیاب زاویه ای 4 اینچی