ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۱۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۴ Zhubei West Road, Mazhu Town, Yuyao, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت لوازم خانگی الکتریکی ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت قابل توجه متخصص در لوازم جانبی تبرید مانند یخچال و فریزر ، فریزر ، تهویه مطبوع و توزیع کننده آب است. محصولات لوازم جانبی عمدتا کندانسور ، صفحه تبخیر و سایر محصولات هستند. و فریزر عمودی ، ویترین ، کابینت بستنی و سایر محصولات.این شرکت در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد و در یوآئو ، نینگبو ، پادشاهی تولید لوازم خانگی کوچک و صنعت یخچال ، با یک محیط جغرا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لوازم خانگی الکتریکی ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت قابل توجه متخصص در لوازم جانبی تبرید مانند یخچال و فریزر ، فریزر ، تهویه مطبوع و توزیع کننده آب است. محصولات لوازم جانبی عمدتا کندانسور ، صفحه تبخیر و سایر محصولات هستند. و فریزر عمودی ، ویترین ، کابینت بستنی و سایر محصولات.
    این شرکت در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد و در یوآئو ، نینگبو ، پادشاهی تولید لوازم خانگی کوچک و صنعت یخچال ، با یک محیط جغرافیایی برتر و حمل و نقل مناسب واقع شده است. مساحت این شرکت ۲۰ هزار متر مربع و مساحت ۲۵۰۰۰۰۰۰ متر مربع و ۲۸۰ کارمند است. این شرکت دارای چندین پرسنل فنی با کیفیت بالا ، به طور مداوم معرفی حالت مدیریت مدرن سازمانی ، مطابق دقیق با مدیریت کیفیت ملی ، برای ایجاد سیستم کیفیت مربوطه ، اجرای مدیریت کیفیت کلی. در حال حاضر ، شرکت ما دارای تجهیزات پیشرفته جوشکاری نقطه ای ، الکتروفورز و خط سمپاشی پلاستیکی ، خط مونتاژ لوازم خانگی و آزمایشگاه ، ظرفیت تولید محصول و کیفیت محصول برای رسیدن به سطح درجه یک است. محصولات به آلمان ، اسپانیا ، ایتالیا ، پرتغال ، مالزی ، پاکستان ، مصر ، بنگلادش ، عراق ، ویتنام ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه ، آفریقا و بسیاری از کشورها و مناطق دیگر و با حمایت بسیاری از تولید کنندگان مشهور داخلی ، عمیقا فروخته می شود مورد اعتماد مشتریان است.
    هدف ما این است: با بهترین کیفیت محصول ، سریعترین سرعت تحویل ، ترجیحی ترین قیمت محصول ، و دوستان جدید و قدیمی از اقشار مختلف برای همکاری با یکدیگر ، برای ایجاد آینده با هم کار کنیم!

    بستن
محصولات
ویترین جدید VERTICA
ویترین عمودی 233 لیتری فروش داغ 2015
ویترین عمودی 193 لیتری فروش داغ 2015
یخچال درب باز 358 لیتری تخت
یخچال درب شیشه ای 500L
یخچال درب شیشه ای منحنی سینه برقی
سردخانه تک درب تخت
یخچال درب شیشه ای موثر SD-370
اواپراتور
فیلتر
کمپرسور
کمپرسور یخچال