ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۴۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Room۳۰۲, Binke Mansion, No. ۱۵۰۳ Xinpu Road, Binjiang District, Hangzhou, Zhejiang
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد و سرمایه ثبت شده آن ۶۵ میلیون است و در شهر شانگراو ، استان جیانگشی واقع شده است. مساحت آن ۲۰۰۰۰۰ متر مربع است و دارای خطوط آبکاری کاملاً اتوماتیک و خطوط پوشش پودری ، خطوط تولید پیچیده برای کنترل کننده ها و حسگرهای ترموستاتیک است. همچنین آزمایشگاه تخصصی خاص خود را دارد. ، یکپارچه سازی تحقیق و توسعه ، فروش ، ساخت ، تدارکات و خدمات ، بر تولید و فروش گرمکن حوله گرم کن آب ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد و سرمایه ثبت شده آن ۶۵ میلیون است و در شهر شانگراو ، استان جیانگشی واقع شده است. مساحت آن ۲۰۰۰۰۰ متر مربع است و دارای خطوط آبکاری کاملاً اتوماتیک و خطوط پوشش پودری ، خطوط تولید پیچیده برای کنترل کننده ها و حسگرهای ترموستاتیک است. همچنین آزمایشگاه تخصصی خاص خود را دارد. ، یکپارچه سازی تحقیق و توسعه ، فروش ، ساخت ، تدارکات و خدمات ، بر تولید و فروش گرمکن حوله گرم کن آب ، گرمکن حوله برقی ، کولرهای خانگی و لوازم خانگی هوشمند تمرکز دارد.
    دارای بیش از ۱۰ سال تجربه در گرم کننده های حوله گرم و دارای بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه تحقیق و توسعه ، ساخت و مدیریت محصولات بهداشتی و گرمایشی است. ۴ حق اختراع اختراع ، ۱۰ حق ثبت اختراع مدل خدمات و بیش از ۳۰ طرح کسب کرده است. علائم تجاری "" و در چین ، اتحادیه اروپا و بسیاری از کشورها و مناطق دیگر ثبت شده است.
    با ۵۰۰ شرکت جهانی با دارایی ، مارک های گرمایش و آزمایش ، گروه های توزیع و گروه های خرده فروشی مصالح ساختمانی ، روابط همکاری طولانی مدت برقرار کرده است. به بیش از ۶۰ کشور و منطقه مانند انگلستان ، استرالیا ، ایتالیا ، فرانسه ، اسپانیا ، روسیه ، آلمان ، سوئد ، دانمارک و آمریکا و ... محصولات می فروشد.
    به مفهوم حفاظت از محیط زیست پایبند است ، به طور مداوم کیفیت زندگی را بهبود می بخشد ، مسئولیت اجتماعی خود را بر عهده می گیرد ، مطابق با استاندارد صنعت است و به پیشرفت تکنولوژی تولید ادامه می دهد. به تحقیق و مطالعه در مورد توسعه پایدار سکونت انسان و اینترنت چیزها و ارائه به مشتریان و مردم جهانی با صرفه جویی در انرژی بهتر و محافظت از محیط زیست محصولات خانگی و راه حل های عالی خانه هوشمند اختصاص داده است.

    بستن