ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۹۵۵ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۵/F, Blk ۳, Mingshi Plaza, ۸ Mingshi Rd, Diankou Town, Zhuji City, Shaoxing, Zhejiang, China
  • درباره ما : بزرگترین شرکت تابعه گروه است. این شرکت در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد و یکی از برترین تولید کنندگان لوله های پلاستیکی و کامپوزیتی ، لوله ها ، اتصالات برنجی ، منیفولدها و شیرآلات در چین است.* توانایی تحقیق و توسعه عالیمینگشی تخصص و تجربه غنی برای تحقیق و توسعه محصولات به طور مستقل جمع کرده است. ما پرسنل مجرب و جدیدترین تجهیزات را در اختیار داریم. تمام محصولات ما با بالاترین نیازهای فنی ساخته می شون ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بزرگترین شرکت تابعه گروه است. این شرکت در سال ۱۹۹۹ تاسیس شد و یکی از برترین تولید کنندگان لوله های پلاستیکی و کامپوزیتی ، لوله ها ، اتصالات برنجی ، منیفولدها و شیرآلات در چین است.
    * توانایی تحقیق و توسعه عالی
    مینگشی تخصص و تجربه غنی برای تحقیق و توسعه محصولات به طور مستقل جمع کرده است. ما پرسنل مجرب و جدیدترین تجهیزات را در اختیار داریم. تمام محصولات ما با بالاترین نیازهای فنی ساخته می شوند و از جدیدترین تکنولوژی طراحی استفاده می کنند.
    * سیستم کیفیت دقیق
    مینگشی با در نظر گرفتن سیستم کنترل دقیق کیفیت ، گواهینامه سیستم کیفیت را بدست آورد. ما ۳ آزمایشگاه داخلی داریم که بازرسی از مواد اولیه تا محصول نهایی را پوشش می دهد. محصولات ما همچنین توسط بخش نظارتی مجاز دولت چین ارزیابی می شوند و الزامات فراتر از استانداردهای صنعت ملی است.
    * گواهینامه های متعدد محصول
    مینگشی گواهینامه سیستم کیفیت و گواهینامه سیستم محیط را به دست آورد. ما همچنین گواهینامه در اسپانیا ، گواهینامه در آلمان ، گواهینامه در استرالیا ، گواهینامه در آفریقای جنوبی و گواهینامه در اتحادیه اروپا به دست آوردیم.
    * تصویب گسترده بازار
    محصولات ساخته شده توسط مینگشی به ۳۸ کشور و منطقه از جمله ایتالیا ، اسپانیا ، آلمان ، انگلیس ، ایالات متحده و غیره فروخته می شود. با شهرت خوب و کیفیت قابل توجه ما ، مینگشی به یک مارک معروف در میان سایر کالاهای صادراتی چینی تبدیل شده است ، همچنین مورد توجه مشتریان خارجی قرار گرفته است. ما یک تامین کننده برتر در چین هستیم. ما از هرگونه پروژه استقبال می کنیم.

    بستن
محصولات
PEX-AL-PEX PIPE
اتصالات فشرده سازی
فیتینگ
PEX-AL-PEX PIPE
PEX-AL-PEX PIPE برای سیستم گاز
PEX-AL-PEX PIPE برای سیستم گرمایش از کف
PEX-AL-PEX PIPE برای سیستم آبرسانی
دریچه نری PPR
دریچه نری PPR
شیر فشاری مادگی
سیلندر گاز LPG 5 کیلوگرمی 12 لیتری کم فشار
فیوژن ماشین