ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Guanhaiwei West District, Cixi, Ningbo, Zhejiang, China
  • درباره ما : در شهر گوانهای ، ، چین ، در نزدیکی پل خارج از خلیج واقع شده است. شرکت ما یکی از لوازم خانگی شناخته شده در چین است که عمدتا بخاری کولر و سرامیکی ، بخاری میکا ، بخاری کربنی و انواع دیگر بخاری تولید می کند.این شرکت یک شرکت سهامی متشکل از تحقیق و توسعه ، توسعه قالب ، مهر زنی ، استاتیک ، پاشش ایستا است. در همان زمان ، یکی از پایه های تولید محصولات مکانیکی و الکتریکی در چین است. و این شرکت با ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در شهر گوانهای ، ، چین ، در نزدیکی پل خارج از خلیج واقع شده است. شرکت ما یکی از لوازم خانگی شناخته شده در چین است که عمدتا بخاری کولر و سرامیکی ، بخاری میکا ، بخاری کربنی و انواع دیگر بخاری تولید می کند.
    این شرکت یک شرکت سهامی متشکل از تحقیق و توسعه ، توسعه قالب ، مهر زنی ، استاتیک ، پاشش ایستا است. در همان زمان ، یکی از پایه های تولید محصولات مکانیکی و الکتریکی در چین است. و این شرکت با تکنولوژی پیشرفته که از طرف دولت شهر مجاز است
    این شرکت ۹۰۰۰ متر مربع مساحت دارد و در زمینه تولید و آزمایش لوازم و تجهیزات پیشرفت کرده است. این محصولات عمدتا به آمریکا ، اروپا ، منطقه آسیا-اقیانوسیه و خاورمیانه و بیش از ۳۰ کشور و منطقه فروخته می شوند.
    این شرکت یک سری سیستم مدیریت و کیفیت کامل ایجاد کرده و از سیستم صدور گواهینامه کیفیت عبور کرده است. کلیه محصولات دارای گواهینامه و اعتماد مشتریان نیستند.
    ایده مدیریت ما این است که مردم گرا و دنبال تعالی و خدمت به جامعه است. ما از دوستان خود از سراسر جهان دعوت می کنیم تا به دنبال توسعه مشترک و ایجاد فردایی بهتر باشند.

    بستن