ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۶۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : No ۲۴۲ Bazi Bridge, Xinxin Village, Langxia Street, Yuyao City, Zhejiang Province, China
  • درباره ما : شرکت لوازم خانگی الکتریکی ، آموزشی ویبولیتین در منطقه صنعتی دیتانگ از یویائو است ، نزدیک بزرگراه ۳۲۹ است ، ۵۰ کیلومتری نینگبو در شرق و ۸۰ کیلومتری هانگژو در غرب قرار دارد ، ۵ کیلومتری پلی است که از خلیج هانگژو عبور می کند و در دست ساخت است. موقعیت مکانی مناسب حمل و نقل آن است.این شرکت یک شرکت تخصصی تولید کننده تجهیزات دستگاه آب آشامیدنی از جمله شیر آب ، حوضچه آب گرم داخل ساختمان ، قطعات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت لوازم خانگی الکتریکی ، آموزشی ویبولیتین در منطقه صنعتی دیتانگ از یویائو است ، نزدیک بزرگراه ۳۲۹ است ، ۵۰ کیلومتری نینگبو در شرق و ۸۰ کیلومتری هانگژو در غرب قرار دارد ، ۵ کیلومتری پلی است که از خلیج هانگژو عبور می کند و در دست ساخت است. موقعیت مکانی مناسب حمل و نقل آن است.
    این شرکت یک شرکت تخصصی تولید کننده تجهیزات دستگاه آب آشامیدنی از جمله شیر آب ، حوضچه آب گرم داخل ساختمان ، قطعات ژل سیلیکا ، سیم های پلاگین و برق ، برد مدار و غیره است. این شرکت با سبک جدید ، بهترین کیفیت و خدمات خوب ، محبوبیت گسترده ای را از مشتریان به دست آورد و شهرت خوبی را برای خود ایجاد کرده است. اکنون این شرکت با صدها شرکت در داخل و خارج از کشور همکاری کرده است و این محصول به چندین کشور جنوب شرقی آسیا صادر می شود. در سال ۲۰۰۲ ، مخزن استاندارد صادراتی که قطعات ماشین آب آشامیدنی را بارگیری می کرد ، ۴۹ بود.
    ۱۸ دستگاه قالب گیری پلاستیکی وجود دارد که ظرفیت قالب گیری آنها از ۱۰۰ گرم تا ۵۰۰ گرم ، ۸ دستگاه قالب گیری پلاستیکی عمودی با سیمهای الکتریکی ، ۱۰ دستگاه ساخت فرم لاستیک لاستیک و یک خط تولید در مقیاس کوچک برای صفحه مدار ، شرکت دریاسالار در زمینه قطعات ماشین آلات آب آشامیدنی تهیه خانه و اقامت در خارج شده است.
    ما به گرمی از دوستان داخلی و خارجی استقبال می کنیم ، خوش آمدید از شرکت ما بازدید کنید.
    اگر کاری بتوانیم برای شما انجام دهیم ، ما بیش از این خوشحالیم که این کار را انجام دهیم. امیدوارم بتوانیم همکاری خوبی با شما برقرار کنیم.
    ما قطعات تلگراف آب بیش از ۱۰ سال ، کیفیت قابل اعتماد هدف ابدی ما است!

    بستن