ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۹۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Sanjiaodi, ۴th Team, Donghong Section of Huanzhen Road, Liyue, Jianghai District, Jiangmen, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت تجهیزات تبرید ما سازمانی هستیم که تحقیقات علمی ، تولیدی ، فروش را پوشش می دهد و تقریباً به سراسر جهان صادر کرده ایم ، بازار اصلی ما به ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا صادر می شود ، ما عمدتا دستگاه های بستنی سرخ کرده ، دستگاه های بستنی یخ بستنی ، دستگاه بستنی نرم تولید می کنیم ، دستگاه بستنی سخت یخ ساز ، دستگاه آب میوه گیری ، دستگاه دوغاب یخ ، دستگاه بلوک یخ و انواع دیگر تجهیزات ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت تجهیزات تبرید
    ما سازمانی هستیم که تحقیقات علمی ، تولیدی ، فروش را پوشش می دهد و تقریباً به سراسر جهان صادر کرده ایم ، بازار اصلی ما به ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا صادر می شود ، ما عمدتا دستگاه های بستنی سرخ کرده ، دستگاه های بستنی یخ بستنی ، دستگاه بستنی نرم تولید می کنیم ، دستگاه بستنی سخت یخ ساز ، دستگاه آب میوه گیری ، دستگاه دوغاب یخ ، دستگاه بلوک یخ و انواع دیگر تجهیزات برودتی.
    ما سیستم مدیریت کیفیت را گذرانده ایم و همه محصولات اصلی ما دارای تأیید شده است. علاوه بر این ، ما تکنسین های کاملاً آموزش دیده ای داریم که همیشه در ذخیره و آماده تحقیق و توسعه ، تضمین کیفیت و خدمات به مشتری هستند.
    ما می توانیم تمام محصولات جدید تبرید را با توجه به درخواست های خاص مشتریان مانند سبک ها ، الزامات ، رنگ ها ، عملکردها سفارشی کنیم. ما یک تیم پس از فروش باتجربه داریم که به سرعت به سوالات شما پاسخ می دهد و ما خدمات مادام العمر مشتری را ارائه می دهیم.
    علاوه بر این ، دفتر خارج از کشور ما در شیکاگو-ایالات متحده آمریکا می تواند به عنوان یک انبار ترمینال خدمات مشتری برای مقابله با تدارکات و خدمات مشتری عمل کند ، هر مشتری از ایالات متحده می تواند به طور مستقیم با دفتر ما در ایالات متحده تماس بگیرد.
    ما از مشتریان قدیمی و جدید استقبال می کنیم تا برای روابط تجاری آینده و رضایت و موفقیت متقابل با ما تماس بگیرند.

    بستن