ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۳۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶۱۳, Tainan Road, Dongchong Town, Nansha District, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : "گوانگژو هایکه" از عشق بی پایان به هوا و آب و احترام به زندگی ناشی می شود ، از سال ۲۰۰۵ به شرکت پیوست "تمرکز بر لوازم خانگی مراقبت های بهداشتی" ، با تقاضای مصرف کننده هدایت می شود ، مطابق با روند تحول اقتصادی و گسترش و ارتقا "برنامه ساخت هوشمند چین ۲۰۲۵"."گوانگژو هایکه" به عنوان رهبر و پیشگام چرخش لوازم خانگی مراقبت های بهداشتی ، "لوازم کوچک و سلامتی بزرگ" را متمرکز کرده و استراتژی تجاری ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    "گوانگژو هایکه" از عشق بی پایان به هوا و آب و احترام به زندگی ناشی می شود ، از سال ۲۰۰۵ به شرکت پیوست "تمرکز بر لوازم خانگی مراقبت های بهداشتی" ، با تقاضای مصرف کننده هدایت می شود ، مطابق با روند تحول اقتصادی و گسترش و ارتقا "برنامه ساخت هوشمند چین ۲۰۲۵".
    "گوانگژو هایکه" به عنوان رهبر و پیشگام چرخش لوازم خانگی مراقبت های بهداشتی ، "لوازم کوچک و سلامتی بزرگ" را متمرکز کرده و استراتژی تجاری "لوازم بهداشتی به طبیعت باز می گردند" را هدایت می کند که به طور کامل توسعه و کمک به توسعه خانه بهداشت جهانی صنعت لوازم خانگی به شاخص جهانی بهداشت و پیشرفت اجتماعی تمدن پاسخ می دهد.
    - مرکز تحقیق و توسعه
    "گوانگژو هایکه" با بیش از ۳۵ مهندس و طراح ، با بسیاری از آکادمی های مشهور داخلی و داخلی همکاری کرده و ۷ نوع آزمایشگاه مانند آیرودینامیک ، فیلترها ، ، سر و صدا ، فرمالدئید و غیره ایجاد کرده است.
    ما ۳۵+ حق ثبت اختراع داریم که کیفیت محصولات ما را به طور کامل تضمین می کند. برای پاسخگویی به درخواست های استاندارد بین المللی . "گوانگژو هایکه" به طور مستقل در زمینه فناوری های مختلف اختراع شده کلیدی ، به عنوان فناوری کنترل هوشمند فناوری کم صدا ، فیلتر پارامتر موج با بازده بالا و غیره تحقیق و توسعه داده است.
    - مرکز آزمون
    ۸ مهندس تست حرفه ای ، مسئول آزمایش ایمنی ، عملکرد و قابلیت اطمینان محصولات. تصویب مقام خارجی شخص ثالث ، گواهینامه ، تأیید . مدیریت آزمایشگاه از / پیروی می کند. تقریباً ۱۰ اتاق معاینه حرفه ای وجود دارد: اتاق معاینه ایمنی ، اتاق آزمایش عملکرد ، اتاق آزمایش محیط ، اتاق آزمایش قابلیت اطمینان ، اتاق آزمایش مواد ، اتاق آزمایش پخت و اتاق تست سر و صدا. این آزمایشگاه مجهز به اتاق آزمایش ذرات مکعب ، ۳۰ اتاق آزمایش فرمالدئید مکعب ، گرد و غبار ، دستگاه اندازه گیری حجم هوا ، تستر غلظت ، آزمایش یون منفی ، سیستم تست سر و صدا ، دستگاه بازرسی دما ، دستگاه تست پل دیجیتال تصویر باقیمانده است. بیش از ۴۰ نوع ابزار آزمایش حرفه ای در سطح جهانی در خانه و خارج از کشور ، مانند دستگاه تست نشست ، اتاق آزمایش گرما و رطوبت با درجه حرارت بالا و پایین ، نیمکت شبیه سازی ارتعاش و دستگاه اسپکتروفتومتر قابل مشاهده .

    بستن