ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۳۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۵ Qingnian Road, Changkun Industry Park, Shajiabang Town, Changshu City, Jiangsu Province, China
  • درباره ما : یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته متخصص در زمینه طراحی ، تحقیق و ساخت دستگاه فروش اتوماتیک است که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و هم اکنون بزرگترین تولید کننده و صادر کننده دستگاه فروش اتوماتیک در چین است.محصولات اصلی ما شامل دستگاه فروش اتوماتیک میان وعده ، دستگاه فروش اتوماتیک نوشیدنی ، دستگاه فروش اتوماتیک دسته کوچک موسیقی جاز ، دستگاه فروش فست فود ، دستگاه فروش اتومبیل میوه و سبزیجات و دستگاه فروش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک شرکت با تکنولوژی پیشرفته متخصص در زمینه طراحی ، تحقیق و ساخت دستگاه فروش اتوماتیک است که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شد و هم اکنون بزرگترین تولید کننده و صادر کننده دستگاه فروش اتوماتیک در چین است.
    محصولات اصلی ما شامل دستگاه فروش اتوماتیک میان وعده ، دستگاه فروش اتوماتیک نوشیدنی ، دستگاه فروش اتوماتیک دسته کوچک موسیقی جاز ، دستگاه فروش فست فود ، دستگاه فروش اتومبیل میوه و سبزیجات و دستگاه فروش اتوماتیک مینی است. سینی های مختلفی می تواند در ماشین آلات ما ترکیب شود ، مانند سینی خاموش ، سینی تسمه نقاله ، سینی قفسه تعلیق و سینی با ظرفیت بالا. سیستم آسانسور اتوماتیک کامل برای محصولات شکننده طراحی شده است. این دستگاه ها همه هوش ، کنترل از راه دور ، تبلیغات صفحه لمسی ، خرید و پرداخت بدون پول در دسترس هستند.
    کارخانه ما بیش از ۸۰۰۰ متر مربع است. ۴ کارگاه در آن وجود دارد که شامل ۲ کارگاه بازیافت فلز ، ۱ کارگاه مونتاژ و ۱ کارگاه آزمایش است. این کارخانه دارای گواهینامه است. ظرفیت تولید سالانه می تواند ۵۰۰۰ دستگاه فروش باشد.
    بیشتر مهندسان و کارگران ما بیش از ۱۰ سال در زمینه ماشین فروش دارند. ما فقط از قطعات با بهترین کیفیت برای دستگاه های فروش مانند صفحه کمپرسور و صفحه نمایش لمسی شاسی استفاده می کنیم.
    ماشین آلات ما از شهرت خوبی در جهان برخوردار هستند. آنها به بسیاری از کشورها مانند استرالیا ، نیوزیلند ، آلمان ، اسپانیا ، سنگاپور ، پاکستان و آفریقای جنوبی صادر شده اند. در حال حاضر توزیع کنندگان و مراکز خدمات مشتری در بیش از کشورها داریم ما به طور مستمر در تلاش هستیم تا سطح بالایی از خدمات و پشتیبانی مشتری خود را حفظ و بهبود بخشیم. ما فقط یک ماشین به شما نمی فروشیم بلکه قبل ، حین و بعد از فرآیند خرید از شما پشتیبانی می کنیم.

    بستن