ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۷۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۲۸ Lian Feng ۲nd Rd., Liantang Industrial Zone, Chancheng District, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : آیا یک تولید کننده حرفه ای متخصص در انواع لوازم بهداشتی ضد زنگ ۳۰۴ در آشپزخانه و حمام است. محصولات اصلی شامل سری شیر آب ، سینک ظرفشویی آشپزخانه ، سری ترکیبی دوش باران ، شیر آب / شیر زاویه ای / سری تخلیه کف و سری لوازم جانبی آشپزخانه و حمام و غیرهمزایای محصول تولید شده ؛ همیشه کیفیت بدون نگرانی را تضمین کنید. گونه ها مرتباً تغییر می کردند. عملکردها به طور مداوم با استفاده از سالها ذخیره س ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    آیا یک تولید کننده حرفه ای متخصص در انواع لوازم بهداشتی ضد زنگ ۳۰۴ در آشپزخانه و حمام است. محصولات اصلی شامل سری شیر آب ، سینک ظرفشویی آشپزخانه ، سری ترکیبی دوش باران ، شیر آب / شیر زاویه ای / سری تخلیه کف و سری لوازم جانبی آشپزخانه و حمام و غیره
    مزایای محصول تولید شده ؛ همیشه کیفیت بدون نگرانی را تضمین کنید. گونه ها مرتباً تغییر می کردند. عملکردها به طور مداوم با استفاده از سالها ذخیره سازی شغل گسترش می یابد. و ما متعهد به ایجاد محصولات آشپزخانه و حمام از جنس استنلس استیل با کیفیت بالا هستیم.
    شرکت واقع در شهر دلتای که از نظر اقتصادی توسعه یافته است ، احاطه شده توسط بزرگراه ها ، فرودگاه ها ، بندرهای دریایی ، ترافیک آسان حمل و نقل با کارآیی بالا را تضمین می کند. با تمرکز بر ذهن و بازارهای برتر ، ما در سالهای اخیر فعالانه در حال توسعه بازارهای داخلی و خارجی هستیم. محصولات ما دارای یک مزیت قوی در حفاظت از محیط زیست ، دوام و دقت هستند ، برای خانه های مسکونی ، ساختمانهای تجاری و پروژه ها اعمال می شود. همچنین ، ما خدمات را ارائه می دهیم ، به گرمی از ما برای مذاکرات تجاری بازدید می کنید.
    با پیشرفت علم و فن آوری و فرآیند تولید ، این امر به عنوان یک مدل شکل برای ساخت شیرهای آب با استفاده از فولاد ضد زنگ در حال تبدیل شدن است.
    نوشیدن بدون سرب به یک دستور جهانی تبدیل شده است. فولاد ضد زنگ نوعی ماده سالم است و می تواند در بدن انسان کاشته شود که بین المللی شناخته شده است. این بدون سرب است ، با ویژگی های خوب مقاومت در برابر اسید ، مقاومت در برابر حرارت ، مقاومت در برابر درجه حرارت پایین و ضد خوردگی و غیره بنابراین با استفاده از شیرهای ضد زنگ برای اطمینان از سلامت انسان منبع آب را آلوده نمی کند.

    بستن