ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : Hutang Science and Technology Industrial Park, Changzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : بیشتر از پانزده سال است که در تحقیق ، تولید و فروش مانده های الکترونیکی مشکلی ایجاد کرده است.کارخانه ما توانایی توانایی فنی بالایی دارد و یک موسسه تحقیقاتی را که در تحقیق و توسعه جبران الکترونیکی فعالیت دارد دنبال می کند. سطح مهارت فنی جبران خسارت در بین محصولات همان رده در جایگاه اول قرار دارد. محصولات ما به بسیاری از کشورها فروخته می شود و به دلیل کیفیت خوب ، قیمت مناسب و خدمات خوب مور ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    بیشتر از پانزده سال است که در تحقیق ، تولید و فروش مانده های الکترونیکی مشکلی ایجاد کرده است.
    کارخانه ما توانایی توانایی فنی بالایی دارد و یک موسسه تحقیقاتی را که در تحقیق و توسعه جبران الکترونیکی فعالیت دارد دنبال می کند. سطح مهارت فنی جبران خسارت در بین محصولات همان رده در جایگاه اول قرار دارد. محصولات ما به بسیاری از کشورها فروخته می شود و به دلیل کیفیت خوب ، قیمت مناسب و خدمات خوب مورد استقبال گسترده مشتریان قرار می گیرد. ما بر اصل "کیفیت را در وهله اول قرار دهیم و به مشتریان به عنوان مهمترین احترام بگذاریم" پافشاری می کنیم. کل فرآیند تولید دارای سیستم کنترل کیفیت دقیق است.
    کالاهای ما تأیید شده و مطابق با استاندارد (جبران الکترونیکی) هستند. تمام مشخصات محصولات ما در آزمون دفتر نظارت بر فناوری استان جیانگسو ارائه می شود. جبران آرزوها را می توان با توزین و شمارش دو منظوره استفاده کرد. و می توان آن را به باتری شارژ ، چاپگر ، وزن انتخاب دستگاه ، سپر و ضمیمه دیگر مجهز کرد. ما همچنین می توانیم جبران خسارت ویژه را با توجه به نیاز مشتری انجام دهیم. غرامت الکترونیکی سری دارای یک سال ضمانت است و از نگهداری مادام العمر برخوردار است.
    تعالی تحلیلی
    برای بهبود فرایندهای مشتری
    جبران خسارات آزمایشگاهی طیف گسترده ای از جبران خسارت و ابزارهای تحلیلی ، انعطاف پذیری و دقت را در هر کاربرد آزمایشگاهی به علاوه کیفیت و عملکرد فوق العاده به کاربران می دهد
    آزمایشگاه توسعه
    جبران خسارت پیشنهادات گسترده ای از جبران های آزمایشگاهی و ابزارهای تحلیلی برای بسیاری از کاربردهای آزمایشگاهی را می خواهید. نمونه کارها و ابزارهای ما برای تأمین نیازهای ویژه آزمایشگاههای تحقیق و توسعه تهیه شده است.
    آزمایشگاه کنترل کیفیت موثر
    به دست آوردن نتایج قابل اعتماد برای اکثر آزمایشگاههای کنترل کیفیت بسیار کارآمد است. غرامت آزمایشگاهی و ابزار تحلیلی ما نه تنها بر ارائه نتایج دقیق تمرکز دارند بلکه تجارت را آسان تر می کنند و به انطباق با مقررات کمک می کنند.
    توزین و دوز
    تعادل تحلیلی ، تعادل دقیق و تعادل خرد
    تعادل می خواهید تخصص توزین و دوز و مهارت خیاطی در هر تعادل تحلیلی عملکرد برجسته توزین و دوز را برای شما به ارمغان می آورد. در ارتباط با نرم افزار آزمایشگاهی و لوازم جانبی توزین استفاده شده ، می توانید یک راه حل توزین و دوز مخصوص مشتری ایجاد کنید تا آزمایشگاه خود را به سرعت و به راحتی انجام دهید.
    از کالاهای موجود ، از طریق توسعه و تولید ، بسته بندی و تحقق سفارشات ، شریک زندگی شما برای تمام نیازهای توزین و اندازه گیری شماست. نمونه کارهای گسترده ما از ابزار دقیق ، اندازه گیری های سازگار و دقیق را ارائه می دهد و از تطابق شما با مقررات دولت اطمینان حاصل می کند.
    یک شریک خدماتی قابل اعتماد برای دستگاه شما
    ما ابزارها و خدمات دقیقی را برای بسیاری از کاربردها در تحقیق و توسعه ، کنترل کیفیت ، تولید ، تدارکات و خرده فروشی به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهیم.
    تعادل هدف شما برای تحقق نیازهای خاص خدمات شما. ما طیف گسترده ای از خدمات ، از جمله مجموعه کاملی از خدمات توزین ، خدمات متعادل سازی آزمایشگاه ، خدمات در سطح صنعتی ، قفسه تجهیزات و سایر ارائه دهندگان خدمات اندازه گیری تجهیزات گیاهی را ارائه می دهیم. شما می توانید مستقیماً در صفحه خدمات نگهداری پیش بند و سایر صفحات سرویس در خدمات تعمیر و نگهداری پیش بند را درخواست کنید.
    بگذارید ما مشاور مطمئن شما باشیم و تعادل خدمات لازم را بین نیازهای زیست محیطی و نیازهای تولیدی شما فراهم کنیم.

    بستن
محصولات
تعادل تحلیلی 0.1 میلی گرمی الکترومغناطیسی سری FA
تعادل الکترونیکی رومیزی WT-L 300 کیلوگرمی 10 گرمی
WANT ترازو قابل حمل زیرسیگاری ترازو غذای آشپزخانه آشپزخانه ترازو
ترازو آشپزخانه WANT CX-5KM ترازو توزین غذا ترازوی شخصی گرم الکترونیکی قابل حمل
ترازوی تعادل فیزیکی سه پرتو MB2610 ترازوی پرتو تعادل
ترازو تعادل پرتو چهارگانه ترازو تعادل چهار گیج برای آزمایشگاه
ست وزن 1mg-500g WANT E2
مجموعه وزنی 1mg-100g WANT E2
آنالایزر رطوبت 120 گرمی سری WANT MB
رطوبت سنج WANT MA 120mg
ویسکومتر سنجش ویسکوزیته WANT NDJ-5S/8S ویسکومتر چرخشی دیجیتالی بروکفیلد
ویسکومتر چرخشی دیجیتال بروکفیلد آزمایشگاهی WANT DV-1