ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۳۹ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۷#۷۰۳ Mahanttan Plaza, Suzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : طیف گسترده ای از محصولات را انتخاب کنیدیکی از بزرگترین تامین کنندگان محصولات اوقات فراغت در چین است. ما شبکه های مانند شبکه های ذغال سرامیکی ، شبکه های ذغالی فلزی و سایر شبکه های ذغالی را ارائه می دهیم. جلوپنجره ، جلوپنجره برقی ، زغال چوبی و جلو پنجره جلو لوازم جانبی کباب کردن ، مانند مشعل و مشبک ها و دریچه های آشپزی ؛ فرورفتگی های آتش ، بخاری های شعله ای گلدان های گل باغ ، رنگ فانتزی لع ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    طیف گسترده ای از محصولات را انتخاب کنید
    یکی از بزرگترین تامین کنندگان محصولات اوقات فراغت در چین است. ما شبکه های مانند شبکه های ذغال سرامیکی ، شبکه های ذغالی فلزی و سایر شبکه های ذغالی را ارائه می دهیم. جلوپنجره ، جلوپنجره برقی ، زغال چوبی و جلو پنجره جلو لوازم جانبی کباب کردن ، مانند مشعل و مشبک ها و دریچه های آشپزی ؛ فرورفتگی های آتش ، بخاری های شعله ای گلدان های گل باغ ، رنگ فانتزی لعابدار با درجه حرارت بالا ، حمام پرندگان و سایر مجموعه های دکوراسیون.
    با کمک مهندسین ارشد و طراحان
    ما تعدادی مهندس و طراح ارشد داریم که ده ها سال است در این زمینه کار می کنند و می توانند به شما در طراحی مبلمان مشبک و پاسیو کمک کنند. آنچه شما باید انجام دهید این است که آنچه را که نیاز دارید نام ببرید و به ما اعتماد کنید تا بعد از آن به شما کمک کنیم آن را دریافت کنید.
    همکاری با تعدادی از تولیدکنندگان محصولات اوقات فراغت همکاری استراتژیک
    ما با چندین تولید کننده محصولات اوقات فراغت همکاری استراتژیک کار می کنیم و پشتیبانی نمونه و تولید را ارائه می دهیم. همچنین ، ما کارخانه خود را سرمایه گذاری کرده ایم ، مجهز به امکاناتی مانند خط تولید مواد اولیه ، خط برش ، خط خم ، خط مشت ، خط جوش ، خط درمان سطح ، خط پرداخت ، خط خشک کردن ، خط پوشش پودر و خط چین (به زودی ارائه می شود) ) ما تحت کنترل هستند. ما یک آزمایشگاه واحد برای اطمینان از کیفیت داریم. ما سالها تجربه تجاری برای صادرات ، ارائه خدمات حمل و نقل بالغ و ایمن را داریم ، بنابراین و روش های حمل و نقل درب منزل مشکلی ندارند.
    ارائه خدمات
    ما خدمات را ارائه می دهیم. ما محصولات فوق العاده تفریحی با کیفیت بدون نگرانی را ارائه می دهیم. برای شروع تهیه منابع با ما تماس بگیرید

    بستن