ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۰۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. C Building, No. ۵۵ Taishan Road, New District, ۲۱۵۱۵۱, Suzhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : یک هدف شرکت فراتر از انتظارات شما در راه استدکتر. یک شرکت جوان است که در زمینه تولید و تولید دستگاه قهوه فنجان لوبیا فعالیت می کند ، مخصوصاً برای مصارف تجاری مانند رستوران ها ، تختخواب و صبحانه ، هتل ها ، کافه ها ، فروشگاه های راحتی ، پذیرایی و دفاتر و غیره ...دکتر. قهوه در زمان خوبی متولد شد که قهوه در سراسر جهان شیوع دارد و سطح مصرف در چین در حال توسعه است. بازار قهوه در چین از هیچ جا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک هدف شرکت فراتر از انتظارات شما در راه است
    دکتر. یک شرکت جوان است که در زمینه تولید و تولید دستگاه قهوه فنجان لوبیا فعالیت می کند ، مخصوصاً برای مصارف تجاری مانند رستوران ها ، تختخواب و صبحانه ، هتل ها ، کافه ها ، فروشگاه های راحتی ، پذیرایی و دفاتر و غیره ...
    دکتر. قهوه در زمان خوبی متولد شد که قهوه در سراسر جهان شیوع دارد و سطح مصرف در چین در حال توسعه است. بازار قهوه در چین از هیچ جا رشد کرد و اکنون رونق گرفته است. با نگاه به آینده ، به سرعت در حال افزایش است.
    دکتر. کافه به طور مداوم به ارزش های اصلی ما ، که واقع بین باشید ، نوآور ، شجاع ، با احترام ، و ایجاد ارزش های واقعی برای مشتریان ، پایبند است. ما تلاش مستمر برای تحقیق و توسعه محصولات جدید می کنیم و توانایی تولید ، فناوری و کیفیت محصول را بهبود می بخشیم. ما هرگز توقع تعالی و دستیابی به کمال را که انگیزه ما برای پاسخگویی به نیازهای بالاتر مشتری و مواجهه با هر چالش جدیدی است ، متوقف نمی کنیم ، با یک هدف تبدیل شدن به یک شرکت کلاسیک و معتبر در صنعت جهانی دستگاه قهوه.
    در دکتر کافه ، ماموریت ما فقط پاسخگویی به خواسته های شما نیست - ما می خواهیم فراتر از انتظارات شما باشیم. ما به ساخت دستگاه های قهوه با کیفیت افتخار می کنیم و همیشه به اصل ایجاد ارزش برای مشتریان پایبند هستیم. تلاش ما برای اطمینان از فعال کردن ارائه دهندگان خدمات قهوه و سایر مشتریان برای استفاده از فرصت های جدید تجاری بدون توجه به اینکه در خانه در محل کار یا در حال حرکت هستید ، دکتر قهوه آماده است تا بهترین فنجان قهوه شما را سرو کند و از هر لحظه از وقت در کنار شما لذت برد.

    بستن