ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۴۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۲۰۱۷-۲۰۲۰, Hai Wai Lian Yi Building, Ying Chun Road, , Luohu District, Shenzhen, Guangdong, China
  • درباره ما : (گروهی از شرکتها از جمله شرکت لوازم خانگی شنژن ، محدود و شرکت فناوری شنژن ، محدود) یک شرکت لوازم خانگی تخصصی و با تکنولوژی بالا است که در چین مستقر است. هدف اصلی ما رساندن قد استمحصولات با کیفیت ، با استفاده از فن آوری نوآورانه در خط تولید ، ضمن حفظ مقرون به صرفه بودن و مطابقت با مقررات بین المللی حفاظت از محیط زیست.ما از جدیدترین پیشرفت های فن آوری مانند برودتی سازگار با محیط زیست ، صرف ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    (گروهی از شرکتها از جمله شرکت لوازم خانگی شنژن ، محدود و شرکت فناوری شنژن ، محدود) یک شرکت لوازم خانگی تخصصی و با تکنولوژی بالا است که در چین مستقر است. هدف اصلی ما رساندن قد است
    محصولات با کیفیت ، با استفاده از فن آوری نوآورانه در خط تولید ، ضمن حفظ مقرون به صرفه بودن و مطابقت با مقررات بین المللی حفاظت از محیط زیست.
    ما از جدیدترین پیشرفت های فن آوری مانند برودتی سازگار با محیط زیست ، صرفه جویی در مصرف انرژی و فن آوری های خورشیدی استفاده می کنیم تا مجموعه کاملی از محصولات لازم برای تأمین نیازهای جامعه جهانی را فراهم کنیم.
    حوزه تخصصی محصولات تهویه مطبوع است. ما تهویه مطبوع تقریباً تمام طیف وسیعی از نوع مسکونی ، سبک تجاری و تجاری سنگین را تولید و عرضه می کنیم.
    به طور خاص ، لوازم جانبی گروه و صادرات محصولات زیر به بیش از ۱۰۰ کشور با نام تجاری :
    نوع مسکن: نوع آویزان ترک دیوار ، نوع پنجره ، انواع ایستاده پهن ، انواع متحرک و انواع خشک کننده
    نوع تجاری سبک: از نوع خطی ، از نوع نوار کاست ، از نوع سقف از نوع کف ، از نوع
    نوع تجاری سنگین: کولرهای آبی ، کولرهای بادی ، سیستم های ، سیستم های -، بسته های پشت بام
    تهویه مطبوع خورشیدی ترکیبی کامل
    پایگاه های تولیدی ما به شرح زیر اجرا می شود:
    پایگاه تولیدی : مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع را اشغال می کند ، شامل ۴ خط تولید با بیش از ۵۰۰ کارمند است. کولرهای گازی تجاری تولید شده توسط این پایگاه تولیدی به بیش از ۱۰۰ کشور جهان صادر می شود. مشخص شده اند.
    پایگاه تولید : مساحت ۶۸۰۰۰ متر مربع را اشغال می کند ، شامل ۵ خط تولید با بیش از ۱،۰۰۰ کارمند است. کولرهای گازی مسکونی مانند انواع دیوار آویز ، پنجره ها ، نوع متحرک ، انواع کف ایستاده و مواد خشک کننده خشک شده تولید شده توسط این پایگاه تولیدی به بیش از ۱۰۰ کشور جهان صادر می شود. مشخص شده اند
    پایگاه تولیدی : مساحت ۵۰۰۰۰ متر مربع را اشغال می کند ، شامل ۸ خط تولید با بیش از ۸۰۰ کارمند است که عمدتا در تولید کولرهای گازی قابل حمل تخصص دارند. محصولات به بیش از ۱۰۰ کشور صادر می شود. مشخص شده اند.
    گروه در ادغام منابع با تجربه است. با تجسم آخرین پیشرفت های فناوری در رویه های خود ، ما می توانیم ضمن حفظ استانداردهای کیفیت ، هزینه های تولید پایین را حفظ کنیم. ما متعهد به ارائه مزیت رقابتی قوی نسبت به رقبا در بازارهای محلی برای مشتریان خود هستیم.
    کیفیت و بهره وری هزینه نه تنها هدف اصلی ما بلکه کلید توسعه محصولات و مارک تجاری ما در کوتاهترین زمان است. ما ، گروه ، صمیمانه از شما دعوت می کنیم محصولات و خدمات ما را امتحان کنید.
    تیم توسعه گروه در حال حاضر در حال کار بر روی توسعه واحدهای هوشمند جدید با فناوری جدید است که برای هر بودجه در دسترس است:
    عینک هوشمند با نام تجاری
    دستیار اصلی هوش مصنوعی با نام تجاری

    بستن