ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۷ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳F NO. ۱۱۳, qiushi Road BeiYuan Yiwu China ۳۲۲۰۰۰
  • درباره ما : در آگوست ۱۹۹۹ تاسیس شد که تجربه فروش و خدمات تأمین منابع در چین را دارد. دفاتر برای کمک همه جانبه در خرید در چهار شهر تجاری پیشرو ، دایر شده اند.محصولات اصلی شامل کالاهای عمومی ، بافندگی ، لوازم التحریر ، جواهرات ، کالاهای تعطیلات ، کفش ، کلاه و غیره است.بیشتر استعدادهای کارمندان ما در رشته های انگلیسی ، اسپانیایی ، روسی با انرژی و قدرت هستند. ایده های جدید جوانان اجازه آزادی بیان در محل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در آگوست ۱۹۹۹ تاسیس شد که تجربه فروش و خدمات تأمین منابع در چین را دارد. دفاتر برای کمک همه جانبه در خرید در چهار شهر تجاری پیشرو ، دایر شده اند.
    محصولات اصلی شامل کالاهای عمومی ، بافندگی ، لوازم التحریر ، جواهرات ، کالاهای تعطیلات ، کفش ، کلاه و غیره است.
    بیشتر استعدادهای کارمندان ما در رشته های انگلیسی ، اسپانیایی ، روسی با انرژی و قدرت هستند. ایده های جدید جوانان اجازه آزادی بیان در محل کار را می دهد و افکار آنها بدون محدودیت مورچه ها مبارزه می کنند. افکار و دیدگاه های کارمند انگیزه دارد و در عمل توسعه بهتر شرکت درخواست می شود ،
    از روش های بسیاری برای جلب مشتری از اروپا و آمریکا استفاده می شود. تاکنون ، این تجارت ایالات متحده ، انگلستان ، کانادا ، لهستان ، فنلاند ، فرانسه ، یونان ، روسیه ، اوکراین ، کوزوو ، مکزیک ، کلمبیا ، پرو ، برزیل ، گواتمالا ، اکوادور و غیره را تحت پوشش قرار داده است.
    تحت هدایت مدیر کل تیم فو ، ظرفیت خود را حفظ کرده و خود را وقف ساخت یک تیم حرفه ای انگلیسی-اسپانیایی-روسی می کند تا خدمات یک مرحله ای دیگری را برای حل مشکلات مشتریان ارائه دهد. با هدایت سنت انسان مدار و خوب همچنان به ایجاد فرصت می پردازد و هرگز نصب سكو را متوقف نمی كند و به عنوان نماینده تأمین منابع مشتری آمریكا و اروپا تلاش نمی كند.
    با نگاه به آینده ، مدام به تبلیغ جهانی سازی محصول چینی و پرورش استعدادها می پردازد.

    بستن