ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Taishang Road, Shenzhou City, Hengshui, Hebei, China
  • درباره ما : شرکت در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد ، متخصص در تحقیق و ساخت تجهیزات نانوایی. همه محصولات دارای حقوق مالکیت معنوی و فناوری اصلی خود هستند.دارای دو کارخانه و کارگزار به مساحت ۱۰۰۰۰۰ مترمربع است. شامل ۶۵۰۰۰ مترمربع کارخانه و ۱۱۰۰۰ مترمربع مرکز تحقیق و توسعه ، نمایش فضا ، ساختمان اداری فروش. دارای گواهینامه است به این معنی که کیفیت آن به همان اندازه برای روش های طراحی ، فرآیندهای تولید و سازمان تجاری ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در سال ۱۹۸۴ تاسیس شد ، متخصص در تحقیق و ساخت تجهیزات نانوایی. همه محصولات دارای حقوق مالکیت معنوی و فناوری اصلی خود هستند.
    دارای دو کارخانه و کارگزار به مساحت ۱۰۰۰۰۰ مترمربع است. شامل ۶۵۰۰۰ مترمربع کارخانه و ۱۱۰۰۰ مترمربع مرکز تحقیق و توسعه ، نمایش فضا ، ساختمان اداری فروش. دارای گواهینامه است به این معنی که کیفیت آن به همان اندازه برای روش های طراحی ، فرآیندهای تولید و سازمان تجاری شناخته شده است. خط مشی شرکت ما مبتنی بر یک پیشرفت مداوم برای دستیابی به بهترین نتیجه با مهارت و حرفه ای بودن در صنعت پیش ساخته و همچنین تلاش ما برای بهبود محصولات و خدمات است.
    تجهیزات نانوایی با قیمت جذاب و مناسب بازار خوبی در داخل و خارج از کشور دارند و به ۱۰۰ کشور صادر شده به آسیای جنوبی ، آسیای غربی ، آمریکا ، استرالیا ، اروپای شرقی و آفریقا و غیره. تجهیزات از کیفیت و فناوری بالایی برخوردار است و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است ، در عین حال تصویر خوبی از شرکت در صنعت نانوایی ایجاد می کند.
    در سال های اخیر ، شرکت ما در حال تلاش برای تلاش برای تغییر شکل تصویر برتر برند از پخت است. ما همچنان انواع تجهیزات پیچیده تولید اتوماتیک ، مانند دستگاه های برش لیزر بزرگ ، دستگاه های مشت و خم کن کنترل عددی کامپیوتری ، دستگاه های مشت زدن فندک گاز کنترل عددی و غیره را معرفی می کنیم. ما به تدریج به سمت استاندارد سازی تولید و دقت در اجزای اصلی و قطعات حرکت می کنیم و از بهبود مستمر کیفیت محصول اطمینان حاصل می کنیم.
    محصولات اصلی ما به شرح زیر است:
    تجهیزات کامل نانوایی
    خط کامل نانوایی اتوماتیک (نان ، همبرگر ، نان ، نان تست ، باگتر ، پیتزا ، پیتا ، پخت و غیره)
    فر پخت (اجاق گاز چرخشی ، اجاق تونلی ، اجاق سکو ، اجاق گاز همرفت)
    مخلوط کن خمیر مارپیچی (همزن شیشه ای زنگ دار ثابت ، مخلوط کن شیشه ای زنگ دار خودکار ، مخلوط کن شیشه زنگ جدا شونده)
    بررسی
    دستگاه پردازش خمیر (تقسیم کننده خمیر ، دور خمیر ، سوهان خمیر ، ورق خمیر)
    برج کولر مارپیچی
    میکسر سیاره ای
    برش دهنده نان
    خنک کننده آب
    لوازم جانبی فک

    بستن