ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۸۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۰۰۸, Huanqiu, Tianfulai Industrial Zone, Shunde, Foshan, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکتی است که طراحی ، تولید و فروش قطعات برودتی لوازم خانگی و عناصر پلاستیکی را ادغام کرده است. این شرکت در حال حاضر دارای دو منطقه تولیدی است: عناصر تبرید و پایه تولید پلاستیک ، عمدتا اواپراتور ، کندانسور ، تزریق پلاستیک ، (تزئین در قالب) ، قطعات ، قالب های پلاستیکی و غیره تولید می کند. ما تولید را برای مشتریان در چین و خارج از کشور انجام می دهیم .با مفاهیم مدیریتی "حسن نیت ، نوآوری ، هم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکتی است که طراحی ، تولید و فروش قطعات برودتی لوازم خانگی و عناصر پلاستیکی را ادغام کرده است. این شرکت در حال حاضر دارای دو منطقه تولیدی است: عناصر تبرید و پایه تولید پلاستیک ، عمدتا اواپراتور ، کندانسور ، تزریق پلاستیک ، (تزئین در قالب) ، قطعات ، قالب های پلاستیکی و غیره تولید می کند. ما تولید را برای مشتریان در چین و خارج از کشور انجام می دهیم .
    با مفاهیم مدیریتی "حسن نیت ، نوآوری ، همکاری و برد-برد" ، ابزارهای منحصر به فرد همکاری مشترک خوبی با مشتریان در داخل و خارج از کشور برقرار کرده اند. در عین حال با راهنمایی نوآوری فنی ، دائماً با مشتریان همکاری می کند ، محصولات جدیدی را به طور مثبت توسعه می دهد ، بهترین ترکیب از جنبه های هزینه کیفیت را جستجو می کند و تقاضای بازار را برآورده می کند. سیستم مدیریت کیفیت کاملاً در داخل شرکت انجام می شود ، تمام جزئیات در فرآیند تولید کنترل می شود و کیفیت تولید شناسایی و ردیابی می شود ، پاسخ سریع به مشکلات کیفیت ناشی از استفاده توسط کاربر تضمین شده و تجزیه و تحلیل و اصلاح می شود با دقت ساخته شده است و تضمین می کند که کیفیت محصول گاهی اوقات بهبود می یابد.

    بستن