ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۱۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Third Floor, No. ۳ Building, No. ۵۷۹ Jiuding Road, Yongkang, Zhejiang Pr, China
  • درباره ما : شرکت در ، ژجیانگ واقع شده است. یونگ کانگ پایتخت سخت افزار چین ، نزدیک به است. تجهیزات سخت افزاری را می توانید از. دریافت شده است ، که به طور خلاصه در زیر به عنوان نامیده می شود.ابزار باغبانی ، ابزار دستی بنزینی و برقی باغبانی ، ابزار برقی ، تجهیزات بدنسازی ، لوازم خانگی محصولات اصلی ما هستند. قطعات یدکی نیز بسیار محبوب هستند. برای قطعات یدکی ما طیف گسترده ای از تامین کنندگان سطح کیفیت مخ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت در ، ژجیانگ واقع شده است. یونگ کانگ پایتخت سخت افزار چین ، نزدیک به است. تجهیزات سخت افزاری را می توانید از. دریافت شده است ، که به طور خلاصه در زیر به عنوان نامیده می شود.
    ابزار باغبانی ، ابزار دستی بنزینی و برقی باغبانی ، ابزار برقی ، تجهیزات بدنسازی ، لوازم خانگی محصولات اصلی ما هستند. قطعات یدکی نیز بسیار محبوب هستند. برای قطعات یدکی ما طیف گسترده ای از تامین کنندگان سطح کیفیت مختلف را در اختیار داریم. سطوح مختلف کیفیت و قیمت ، طراحی بسته بندی مخصوص مشتری و زمان تحویل کوتاه از مزایای ماست. برای یک مخزن ۴ ۰ مکعبی قطعات یدکی ، ما می توانیم آن را ظرف ۱۰ روز تحویل دهیم.
    با استفاده از کنترل دقیق کیفیت ، سیستم غنی تامین کننده شرکا و خدمات متفکر مشتری ، اعضای باتجربه ما همیشه برای رسیدگی به نیازهای شما و اطمینان از خدمات کامل مشتری در دسترس هستند.
    با فروش خوب در بازار داخلی چین ، محصولات ما عمدتا به مشتریانی در کشورها و مناطقی مانند آسیای جنوبی ، آسیای جنوب شرقی ، اروپای غربی صادر می شوند.
    سیستم های تأمین کننده غنی همچنین تولید کلیه محصولات جدید را در مدت زمان کوتاه امکان پذیر می کند. از مشتریان استقبال می کنید تا ایده یا طرح شما را ارائه دهند ، ما آن را محقق می کنیم.
    ما یک شرکت جوان و پر جنب و جوش با تیم قابل اعتماد هستیم ، سعی در ارائه محصولات غنی ، خدمات کامل به مشتریان داریم. ما همیشه به سرعت روی همه محصولات جدید ، روندهای جدید کسب و کار حرکت می کنیم.
    برای تماس با خوش آمدید! برای برقراری ارتباط تجاری طولانی مدت با ما خوش آمدید!

    بستن
محصولات
اره برقی UM-EC5-2
اره برقی UM-EC8
اره برقی UM-EC405-3
اره برقی UM-EC5016
اره برقی UM-EC6107
اره برقی UM-EC6103
اره برقی UM-EC5619
تریمر پرچین UM-HT230B-2
مارپیچ زمین UM-EA490C
مارپیچ زمین UM-EA520B
چند ابزار UM-MT520
چند ابزار UM-MT330