ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۸۳ بار
امتیاز :
  • آدرس : Zhengzhou, Henan, China
  • درباره ما : یک تامین کننده حرفه ای و پیشرفته تجهیزات فیلتراسیون است.محدوده ماشین آلات ما شامل مجموعه ای از فیلتر پرس اتوماتیک ، پرس فیلتر خودکار غشایی ، فیلتر خلا ، سانتریفیوژ ارتعاشی افقی ، پمپ ها ، صفحات فیلتر و پارچه فیلتر و غیره است که در مورد حفاظت از محیط زیست ، معدن ، متالورژی ، دارو ، نفت ، مواد شیمیایی ، زغال سنگ ، غذا و به طور گسترده در مناطق دیگر استفاده می شود.این ماشین آلات به بیش از ۵۰ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تامین کننده حرفه ای و پیشرفته تجهیزات فیلتراسیون است.
    محدوده ماشین آلات ما شامل مجموعه ای از فیلتر پرس اتوماتیک ، پرس فیلتر خودکار غشایی ، فیلتر خلا ، سانتریفیوژ ارتعاشی افقی ، پمپ ها ، صفحات فیلتر و پارچه فیلتر و غیره است که در مورد حفاظت از محیط زیست ، معدن ، متالورژی ، دارو ، نفت ، مواد شیمیایی ، زغال سنگ ، غذا و به طور گسترده در مناطق دیگر استفاده می شود.
    این ماشین آلات به بیش از ۵۰ کشور در سراسر جهان از سراسر قاره اروپا ، آسیا ، آفریقا ، آمریکا و اقیانوسیه صادر شده است. مشتریان از توزیع کنندگان شخصی تا جهانی متغیر هستند. مقرون به صرفه و پیشرفته از نظر فنی این سطح از عملکرد را به یکی از حرفه ای ترین تامین کنندگان در همان تجارت تبدیل می کند.
    تاکنون ، یک تیم فروش و تیم خدمات حرفه ای بین المللی ساخته است که ارتباط سریع و موثر و همکاری با مشتریان مختلف را با موفقیت و رضایت بیشتری تضمین می کند. از نظر پرداخت ، انواع مختلفی از قبیل را می پذیرد. علاوه بر این ، همچنین همکاری طولانی مدت و قابل اعتماد با شرکت بسته بندی و حمل و نقل حرفه ای ایجاد کرده است. این امر حمل و نقل سریع ، ایمن و به موقع برای مشتریان مختلف را تضمین می کند.
    علاوه بر این ، به یک شرکت جهانی ، تولید کننده حرفه ای و پیشرفته و صادر کننده قدرت کارخانه قوی توسعه یافته است. شبکه فروش کامل؛ کارگروه کارآمد تحویل سریع و حمل و نقل تخصصی. همه محصولات ما با استانداردهای بین المللی کیفیت مطابقت دارند و در بازارهای مختلف در سراسر جهان بسیار قدردانی می شوند.
    ما از مشتریان قدیمی و جدید برای همکاری و پشتیبانی صمیمانه تشکر می کنیم. شما را به دیدار ما خوش آمدید

    بستن