ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۳۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Office ۱۹۳۰, ۱۹th Floor, Jingshibai Mansion, ۳۲ Leyi Road, Zhanjiang Economic and Technological Development Zone, Zhanjiang, Guangdong, China
  • درباره ما : شرکت ما در سال ۱۹۹۷ تشکیل شد و در شهر ساحلی زیبا: ژانجیانگ واقع شد. حمل و نقل مناسب و مناظر زیبا ، و نزدیک به بندر ژانجیانگ ، راحتی شرکت ما را برای واردات و صادرات ، مشتریان برای بازدید و راهنمایی فراهم می کند.شرکت ما عمدتا در تجارت تجارت خارجی سنتی ، تجارت کمیسیون واردات و صادرات ، خرید از طرف مشتریان و تدارکات مشغول به کار است: رزرو ، خدمات حمل بار ، اظهارنامه گمرکی و سایر خدمات تدارکا ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما در سال ۱۹۹۷ تشکیل شد و در شهر ساحلی زیبا: ژانجیانگ واقع شد. حمل و نقل مناسب و مناظر زیبا ، و نزدیک به بندر ژانجیانگ ، راحتی شرکت ما را برای واردات و صادرات ، مشتریان برای بازدید و راهنمایی فراهم می کند.
    شرکت ما عمدتا در تجارت تجارت خارجی سنتی ، تجارت کمیسیون واردات و صادرات ، خرید از طرف مشتریان و تدارکات مشغول به کار است: رزرو ، خدمات حمل بار ، اظهارنامه گمرکی و سایر خدمات تدارکاتی صادراتی یک مرحله ای.
    تجارت خارجی تجارت : محصولات اصلی فروش عمده ما: لوازم خانگی کوچک مانند: کتری های برقی ، اجاق های برنجی ، دیگ های داغ برقی ، اجاق های سرامیکی برقی ، اجاق های القایی ، سرخ کن هوا ، کولرهای بادی و ... شیشه ، عنکبوت کاهی و سایر صنایع دستی خانگی و سایر محصولات.
    شرکت ما محصولات کوچک لوازم خانگی را به خارج از کشور می فروشد. بازارهای اصلی هند ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه ، آفریقا ، اروپای شمالی و سایر کشورها هستند. مبالغ صادراتی سالانه ما بیش از ۲۵ میلیون دلار است. شرکت ما مدتهاست متعهد به ایجاد نوآوری و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با هدف ایجاد یک رابطه خوب بلند مدت با مشتریان داخلی و خارجی است. رابطه همکاری ، استقبال از مشتریان جدید و قدیمی برای پرس و جو و سفارش.

    بستن