ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۴۰ بار
امتیاز :
  • آدرس : No, ۱۷Wangjiacun Industrial park, S'huangyang Street, Economic Development Zone, Yuliufang City, Shandong Province
  • درباره ما : شرکت ما در شهر ویفانگ ، استان شاندونگ ، چین واقع شده است. نزدیکترین کانال بندر چینگدائو است که حدود ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد. استان شاندونگ همچنین بزرگترین صنعت ماشین آلات و وسایل نقلیه است. مزیت طبیعی شرکت ما برای بهترین قیمت و کیفیت خوب وجود دارد.شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشت ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ما در شهر ویفانگ ، استان شاندونگ ، چین واقع شده است. نزدیکترین کانال بندر چینگدائو است که حدود ۲۰۰ کیلومتر فاصله دارد. استان شاندونگ همچنین بزرگترین صنعت ماشین آلات و وسایل نقلیه است. مزیت طبیعی شرکت ما برای بهترین قیمت و کیفیت خوب وجود دارد.
    شرکت ما محصولات متنوعی را ارائه می دهد که می تواند خواسته های متنوع شما را برآورده کند. ما به عنوان تأسیس شرکت از اصول اداری "ابتدا کیفیت ، مشتری اول و مبتنی بر اعتبار" پیروی می کنیم و همیشه تمام تلاش خود را برای تأمین نیازهای احتمالی مشتریان خود انجام می دهیم. شرکت ما صمیمانه مایل است با همکاری شرکتهای از سراسر جهان برای تحقق یک وضعیت برنده ، زیرا روند جهانی سازی اقتصادی با نیرویی مقاومت ناپذیر توسعه یافته است.
    بنیاد شرکت ما ۲۰۱۵ برای طراحی و ساخت و تجارت سیستم تجارت تلفن همراه و سایر محصولات ویژه ویژه تریلر مفید است. این شامل حدود سبد غذایی ، کامیون مواد غذایی ، وسیله نقلیه سیار الکتریکی ، تریلر مواد غذایی ، تریلر مزرعه ، تریلر کار ، تریلر اسب و سایر موارد است. بهترین قیمت با کیفیت خوب هدف اصلی ما برای مشتریان است. تیم طراح بهترین پشتیبانی ما از خدمات خوب ما است. ما زنجیره تامین کامل تولید ویژه خودرو را داریم. کلیه محصولات را می توان با نیازهای شخصی و با بهترین کیفیت طراحی و تولید کرد.
    شرکت ما همچنین از تجارت کامل سایر محصولات بدون تولید و پشتیبانی پشتیبانی می کند. ما تیم تجاری خود را برای کارخانه های دیگر در اطراف منطقه خود داریم. بهترین خدمات همیشه هدف برای تجارت تجاری ما است. ما می توانیم با ارسال کسی برای پیگیری فاکتورها از بهترین کیفیت با قیمت مناسب برای سفارشی خود مطلع شویم.

    بستن