ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۷۶۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳۳ Deyou Street, Minle Community, Dongfeng Town, Zhongshan City, Zhongshan, Guangdong, China
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد ، یک شرکت مدرن است که در یک دستگاه یک مرحله ای برای قهوه و محصولات چای شیر فعالیت می کند.محصولات اصلی این شرکت عبارتند از: دستگاه اسموتی ، دستگاه استخراج چای ، چرخ گوشت ، دستگاه آب بندی ، دستگاه آب چسب ، دستگاه های چسب آب و سایر لوازم چای فروشی شیر و لوازم جانبی کافی شاپ.محصولات به خاورمیانه ، آمریکای جنوبی ، آسیا و سایر کشورها و مناطق صادر می شود و ما فروشگاه های خو ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۷ تاسیس شد ، یک شرکت مدرن است که در یک دستگاه یک مرحله ای برای قهوه و محصولات چای شیر فعالیت می کند.
    محصولات اصلی این شرکت عبارتند از: دستگاه اسموتی ، دستگاه استخراج چای ، چرخ گوشت ، دستگاه آب بندی ، دستگاه آب چسب ، دستگاه های چسب آب و سایر لوازم چای فروشی شیر و لوازم جانبی کافی شاپ.
    محصولات به خاورمیانه ، آمریکای جنوبی ، آسیا و سایر کشورها و مناطق صادر می شود و ما فروشگاه های خود را متناسب با فلسفه تجارت نوآوری فناوری ، محصولات منحصر به فرد و کیفیت نصب کرده ایم.
    این شرکت در حال حاضر سرعت ایجاد نوآوری و هزینه های فن آوری را تسریع می کند. این شرکت مدیریت طراحی و پرسنل فنی درجه یک را استخدام کرده و مکانیزم های مدرن مدیریتی را به طور فعال معرفی می کند.
    تقویت مدیریت و ارائه آموزش جامع برای کارمندان شرکت. به طور فعال تجربه ادغام را کاوش کرده و از نوآوری در خارج حمایت کنید تا بتوانید با تکنولوژی پیشرفته در صنعت پیشگام شوید.
    از نظر مدیریت کیفیت ، همیشه سیاست کیفیت "تولید حرفه ای ، پیروزی با کیفیت ، بهبود مستمر ، برتری ، مدیریت علمی و خدمات صادقانه" را دنبال کرده است.
    مزایای فنی مشهود ، مفاهیم پیچیده کیفیت و خدمات رضایت بخش مشتری و تبادلات فنی و همکاری با نخبگان مشترک. طراحی محصول مستقیماً در تازگی قرار گرفته است
    سری مقرون به صرفه قهوه ، چای شیر.

    بستن