ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۶۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۱۵th Road, ۳rd Avenue Street, Wenzhou Economic and Technology Development Binhai Area, Zone Wenzhou Zhejiang China, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : شرکت ، آموزشی ویبولیتین یک کارخانه حرفه ای متخصص در تحقیق و توسعه ، ساخت و فروش انواع شیرآلات است. واقع در ونژو ، منطقه توسعه اقتصادی و فناوری ، این شرکت دارای کل کارگاه ۳۰۰۰ متر مربع است. ابزار اندازه گیری محصولات اصلی این شرکت شامل طیف وسیعی از شیرهای توپی ، دریچه های گیت ، شیرهای توپی ، سوپاپ ها و شیرهای مخصوص (متصل شده توسط نخ داخلی و خارجی ، جوشکاری و فلنج) مورد استفاده در آب ، برق ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت ، آموزشی ویبولیتین یک کارخانه حرفه ای متخصص در تحقیق و توسعه ، ساخت و فروش انواع شیرآلات است. واقع در ونژو ، منطقه توسعه اقتصادی و فناوری ، این شرکت دارای کل کارگاه ۳۰۰۰ متر مربع است. ابزار اندازه گیری محصولات اصلی این شرکت شامل طیف وسیعی از شیرهای توپی ، دریچه های گیت ، شیرهای توپی ، سوپاپ ها و شیرهای مخصوص (متصل شده توسط نخ داخلی و خارجی ، جوشکاری و فلنج) مورد استفاده در آب ، برق ، صنایع شیمیایی ، متالورژی ، مواد غذایی ، داروسازی ، ساخت و ساز و سایر بخشها به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفته است.
    محصولات با کیفیت همیشه بازار آماده ای دارند و فناوری های جدید به آینده ای روشن منجر می شوند. از زمان تاسیس ، لینا ونتیل در توسعه استراتژیک خود اولویت را به نوآوری فناوری داده است. علاوه بر توسعه محصولات با استفاده از ، نقشه برداری سه بعدی ، طراحی تجزیه و تحلیل عناصر محدود و سایر نرم افزارها ، این شرکت مجهز به بیش از ۵۰ ماشین تراش مدرن ، مراکز ماشینکاری ، آسیاب های حفاری ، فرزهای فرز ، ماشین های حفاری و همچنین به عنوان واحدهای تست حرفه ای. مطابق با استاندارد و سایر معیارهای پیشرفته در داخل و خارج از کشور طراحی و تولید شده است ، همه شیرآلات ما از فولاد ضد زنگ ، فولاد کربن و فولاد آلیاژی ساخته شده اند. دریچه های ما همچنین با پارامترهای فنی مانند: حداکثر کالیبر: ؛ حداکثر فشار: ۲۵۰۰ پوند ؛ بالاترین دما: ۴۵۰ ؛ پایین ترین دما: -۱۲۰. سازگار هستند محصولات وارداتی از نظر ساختار ، عملکرد و کیفیت از نوع مشابهی است که مورد تایید جهانی کاربران داخلی و خارج از کشور قرار گرفته است. در حال حاضر ، محصولات ما به اروپا ، آمریکا ، آسیای جنوب شرقی ، خاورمیانه ، آفریقا و سایر کشورها و مناطق صادر شده است.
    سیستم مدیریت کیفیت و تیم کارگر متحد عملکرد ، کیفیت و تحویل محصول را تضمین می کنند که باعث کسب اعتبار و افتخار بالای مشتریان می شود. شرکت با پایبندی به یک استراتژی بازار محور ، از هیچ تلاشی برای ارائه محصولات و خدمات عالی به مشتریان خود دریغ نمی کند.

    بستن
گواهی نامه ها
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
گواهی نامه
محصولات
LN-J1TD-Gate Valve 200PSI
شیر دروازه ای WG-01T
WG-01T
شیر توپی فلنجی LN-Q02DFL-2PC با پد نصب PN16