ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۰۱ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۹, Kaifa Road, Economic Development Zone, Taixing, Taizhou, Jiangsu, China
  • درباره ما : شرکت فناوری و مواد جیانگ سو ، آموزشی ویبولیتین شهرت قبلی در سال ۱۹۸۸ ساخته شده است. مساحت شرکت ما ۱۰ هزار متر مربع است. ما به طور حرفه ای انواع پارچه های فایبرگلاس با روکش و سایر محصولات را تولید می کنیم. با تکنولوژی پیشرفته ، کنترل دقیق کیفیت و خدمات عالی پس از فروش ، می توانیم از محصولات با کیفیت بالا اطمینان حاصل کنیم.انواع مختلفی از محصولات ویژه ما می توانند جای خالی داخلی و بین المل ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    شرکت فناوری و مواد جیانگ سو ، آموزشی ویبولیتین شهرت قبلی در سال ۱۹۸۸ ساخته شده است. مساحت شرکت ما ۱۰ هزار متر مربع است. ما به طور حرفه ای انواع پارچه های فایبرگلاس با روکش و سایر محصولات را تولید می کنیم. با تکنولوژی پیشرفته ، کنترل دقیق کیفیت و خدمات عالی پس از فروش ، می توانیم از محصولات با کیفیت بالا اطمینان حاصل کنیم.
    انواع مختلفی از محصولات ویژه ما می توانند جای خالی داخلی و بین المللی را پر کنند. مانند پارچه های ، تسمه های ، مش فایبرگلاس ، تسمه های نقاله ، پارچه های فایبرگلاس چسب ، پارچه های سیلیکونی و تسمه های وسط دو طبقه. محصولات ما با کیفیت بالا و قیمت رقابتی با موفقیت وارد بازارهای داخلی و بین المللی شده اند.
    ما پارچه فایبرگلاس با روکش سیلیکون و پیشرفته جدید خود را برای بازی های المپیک با موفقیت توسعه داده ایم. اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید ، لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
    ما تمام تلاش خود را می کنیم تا با مشتریان داخلی و خارجی همکاری کرده و با یکدیگر همکاری کنیم.

    بستن