ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۰۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۶۵۸ Mozhi(N)Rd, Dongqian Lake Industry developing Zone Ningbo
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد که بیش از ۱۵ سال سابقه دارد. ما یک تولید کننده تخصصی برای تولید انواع ماشین آلات آب نبات و ماشین آلات بسته بندی با کیفیت بالا هستیم.ما به عنوان یک تولید کننده تخصصی با سابقه طولانی ، قیمت و تجربه حرفه ای شایع تری داریم تا خدمات بهتر به مشتریان خود ارائه دهیم.شرکت ما در نینگبو ، چین است. به کانال نینگبو و در فاصله ۱۵ دقیقه ای از فرودگاه نزدیک می شود. علاوه بر این با ح ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۰ تاسیس شد که بیش از ۱۵ سال سابقه دارد. ما یک تولید کننده تخصصی برای تولید انواع ماشین آلات آب نبات و ماشین آلات بسته بندی با کیفیت بالا هستیم.
    ما به عنوان یک تولید کننده تخصصی با سابقه طولانی ، قیمت و تجربه حرفه ای شایع تری داریم تا خدمات بهتر به مشتریان خود ارائه دهیم.
    شرکت ما در نینگبو ، چین است. به کانال نینگبو و در فاصله ۱۵ دقیقه ای از فرودگاه نزدیک می شود. علاوه بر این با حمل و نقل مناسب ، محصولات ما به بسیاری از کشورها مانند: اروپا ، خاورمیانه ، آسیای جنوب شرقی ، آمریکای جنوبی ، مصر ، روسیه ، ژاپن و غیره فروخته شده است.
    شرکت تولید ماشین آلات غذایی ، با مسئولیت محدود نینگبو هوادونگ یک شرکت مدرن متخصص در تحقیق و توسعه ، ساخت و فروش ماشین آلات آب نبات و ماشین آلات شکلات. این شرکت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت را گذرانده است ، برخی از محصولات آزمایش اروپا را گذرانده و گواهینامه را دریافت کرده اند.
    محصولات اصلی این شرکت شامل آب نبات شکلاتی ، لوازم کامل ، قفل کردن خط تولید ویفر کامل اتوماتیک ، انواع آب نبات ، لوازم خانگی بادی و انواع دیگر ماشین آلات غذایی است. شرکت ما توسعه ، ساخت ، فروش و خدمات پس از فروش را به طور کلی ادغام می کند ، خدماتی از قبیل نصب ، راه اندازی و فرمول بندی فرآیند ، آموزش پرسنل و برنامه ریزی طرح کارگاه و غیره را ادغام می کند و می توانیم یک راه حل جامع بر اساس نیاز مشتری ایجاد کنیم.
    این شرکت دارای نیروی فنی قوی ، تجهیزات عالی و فن آوری پیشرفته است. محصولات در سراسر کشور فروخته می شود و به روسیه ، خاورمیانه ، آسیای میانه جنوبی ، اروپا ، آمریکای جنوبی و سایر کشورها و مناطق صادر می شود.
    ما با محصولات با کیفیت بالا ، بازده بالا ، پیش فروش حرفه ای و خدمات پس از فروش ، پشتیبانی و عشق به مشتریان جدید و قدیمی را در خانه و خارج از کشور پس خواهیم داد.
    این شرکت اطمینان تضمین کیفیت ، ابتدا کاربر ، خدمات متفکر ، صادقانه و قابل اعتماد فلسفه تجارت را ایجاد می کند. این همیشه اصرار دارد که یک واحد را به دوست خود بفروشد ، بنر درست کند و اصل تجارت بازار را ارتقا دهد و متعهد است محصولات با کیفیتی را در اختیار کاربران قرار دهد. خدمات با کیفیت بالا و بالش گرم برای راهنمایی نظارت بر گیاهان به مشتریان ما خوش آمدید.
    ۱۹۹۵- شرکت ماشین سازی تولید می شود
    ۱۹۹۸ - توسعه اولین خط شکلات سازی (در چین) موفقیت آمیز است
    ۱۹۹۹-خط تولید شکلات در تولید انبوه راه اندازی شد و بازخورد خوبی در بازار جهانی گرفت
    ۲۰۰۱-اولین خط تولید ژله استحکام پروژه توسعه فناوری را آغاز می کند
    ۲۰۰۴-خط تولید مجلل صعودی در تولید انبوه تاکنون ۶۰ دستگاه در بازار جهانی فروخته است
    ۲۰۰۵ - اولین توسعه دستگاه بسته بندی شکلات تاشو (در چین) موفقیت آمیز است ، تاکنون ۱۵۰ دستگاه در بازار جهانی فروخته است
    ۲۰۰۶-توسعه اولین دستگاه بسته بندی رول (در چین) موفقیت آمیز است ، تاکنون ۱۵۰ دستگاه در بازار جهانی فروخته است
    ۲۰۱۰-توسعه اولین دستگاه بسته بندی رول (در چین) موفقیت آمیز است ، تاکنون ۱۰۰ دستگاه در بازار جهانی فروخته است
    نسل چهارم ۲۰۱۴ است-توسعه ژله نشاسته مغول خط ، ظرفیت موفقیت آمیز است و ثبات بهبود یافته است
    ۲۰۱۴-خط تولید دکوراسیون شکلات خط تولید موفقیت آمیز است و به تولید انبوه می رسد
    شرکت ما انواع مختلفی از محصولات را عرضه می کند. کیفیت و قیمت مناسب. ما مشتاقانه منتظر دریافت درخواست شما هستیم و در اسرع وقت به شما پاسخ خواهیم داد. ما به عنوان اصل "کیفیت اول ، اول خدمات ، بهبود مستمر و نوآوری برای ملاقات با مشتریان" برای مدیریت و "نقص صفر ، شکایت صفر" به عنوان هدف کیفیت پایبند هستیم. ما به منظور تکمیل خدمات خود ، محصولات را با کیفیت مناسب و با قیمت مناسب ارائه می دهیم.
    ما مشتاقانه منتظر ایجاد تجارت با شما هستیم و با تشکر از انتخاب ما.

    بستن