ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۳۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۲۹, Yandang West Road, Longwan Area, Wenzhou, Zhejiang, China
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد.ما به عنوان یک تولید کننده تخصصی ماشین ، دستگاه جوش سینی دستی ، دستگاه پردازش گوشت و سایر دستگاه های آب بندی و دوزیمترهای شخصی بیش از ۲۵ سال ، ما به کارخانه اصلی تبدیل شده ایم که محصولات بسیاری از شرکت های معروف در کشورهای اروپایی و آمریکایی را در صنایع غذایی تولید می کند. و در منطقه بسته بندی تولید می شود. کلیه محصولات ما توسط آزمایشگاه تایید شده اند.دستگاه های بسته ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۳ تاسیس شد.
    ما به عنوان یک تولید کننده تخصصی ماشین ، دستگاه جوش سینی دستی ، دستگاه پردازش گوشت و سایر دستگاه های آب بندی و دوزیمترهای شخصی بیش از ۲۵ سال ، ما به کارخانه اصلی تبدیل شده ایم که محصولات بسیاری از شرکت های معروف در کشورهای اروپایی و آمریکایی را در صنایع غذایی تولید می کند. و در منطقه بسته بندی تولید می شود. کلیه محصولات ما توسط آزمایشگاه تایید شده اند.
    دستگاه های بسته بندی ما در انواع مختلف در واحدهای رومیزی و ایستاده در دسترس هستند. همه مدل ها به جدیدترین پمپ های پیشرفته از نظر تکنولوژی مجهز هستند
    دستگاه های خلا ما در انواع مختلف ، مدل های رومیزی و مستقل موجود هستند. همه مدل ها با استیل ضد زنگ و پمپ های مجهز با کیفیت بالا برای اطمینان از اطمینان و عملکرد طولانی مدت ساخته شده اند.
    ما می توانیم قابلیت های تزریق گاز اختیاری و همچنین انتخاب اندازه فضا ، تنظیمات میله آب بندی و طول برای بسیاری از برنامه های مختلف را فراهم کنیم.
    به عنوان ترکیب آب بندی سینی دستی ، می توانیم پایه شکل سینی را با اندازه سینی شما مطابقت دهیم. ما به شما نیاز داریم که می توانید نمونه های سینی را برای ما ارسال کنید.
    اگر به هر یک از محصولات ما علاقه مند هستید ، لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه منتظر کار با شما در آینده هستیم. محصولات ما را مرور کنید تا ببینید چه چیزی برای شما داریم و سپس امروز برای ما ایمیل بزنید.

    بستن
محصولات
سینی نقشه کامل خودکار (HV-550)
سینی نیمه اتوماتیک (کاپ) سیلر DF-250T
بسته بندی فیلم کششی خودکار F-500s
دستگاه بسته بندی وکیوم پوست دستی (TT-250T)
دستگاه بسته بندی پوست وکیوم (TT-330)
دستگاه بسته بندی وکیوم پوست (TT-400)
سینی مهر و موم نقشه جدول (DX-1)
Stand Alone Map Tray Sealer (LV-410)
دستگاه بسته بندی وکیوم. سیلر محفظه خلاء Dz-350MD
دستگاه آب بندی سینی دستی مواد غذایی تجاری (GD-B)
دستگاه بسته بندی وکیوم دو محفظه اتوماتیک وکیوم سیلر
وکیوم فود سیلر