ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۲۷۸ بار
امتیاز :
  • آدرس : Western End of South Third Ring Road, Taixing, Jiangsu, China
  • درباره ما : یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای و نوار آب بندی نخ است. با بیش از ۱۰ سال تجربه ساخت ، تمام محصولات ما مطابق با استانداردهای کیفیت بین المللی ساخته می شوند. ما با فروش سالانه ۴۰۰۰،۰۰۰ به مشتریان در اروپا ، خاورمیانه ، آفریقا ، آسیای جنوب شرقی ، آمریکا و استرالیا صادر می کنیم.ما یک کارگاه کارخانه ۸۰۰۰ متر مربع مجهز به تجهیزات پیشرفته تولید و آزمایش از تایوان ، کره و ایتالیا داریم. ما هم ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای و نوار آب بندی نخ است. با بیش از ۱۰ سال تجربه ساخت ، تمام محصولات ما مطابق با استانداردهای کیفیت بین المللی ساخته می شوند. ما با فروش سالانه ۴۰۰۰،۰۰۰ به مشتریان در اروپا ، خاورمیانه ، آفریقا ، آسیای جنوب شرقی ، آمریکا و استرالیا صادر می کنیم.
    ما یک کارگاه کارخانه ۸۰۰۰ متر مربع مجهز به تجهیزات پیشرفته تولید و آزمایش از تایوان ، کره و ایتالیا داریم. ما همچنین کارخانه چاپ و کارگاه بسته بندی خود را داریم که به ما امکان می دهد تمام طراحی ، تولید و بسته بندی را کاملاً مطابق با نیازهای خاص مشتری انجام دهیم. بنابراین ما می توانیم هزینه های خود را کنترل کرده و پس انداز خود را به مشتریان خود انتقال دهیم.
    برای سالها ، شرکت ما توجه زیادی به مدیریت علمی داشته است و ما همیشه آماده ارائه خدمات کارآمد درجه یک به مشتریان خود هستیم. به منظور پاسخگویی بهتر به نیازهای مشتریان ، ما شرکت بازرگانی بین المللی . کالاهای ساخته شده در چین را برای مشتریان خود تهیه کنیم.
    برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از قطارهای ما یا نیاز خود ، لطفا در صورت تمایل مستقیم با ما تماس بگیرید. ما امیدواریم که به زودی پرسش دقیق شما را دریافت کنیم و منتظریم در آینده نزدیک شانس همکاری با شما را داشته باشیم.

    بستن