ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۵۵۴ بار
امتیاز :
  • آدرس : ۳rd Floor, No. ۶ Zongsan Road, Longwen Economic Development District, Longwen, Zhangzhou, Fujian, China
  • درباره ما : در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد ، ما لبخند می زنیم کارگاه زنجیره فروشی ۳۲ سال گروه کارخانه خانواده تاسیس شده و فقط در تولید سوارکار تخصص دارند ، به عنوان مثال: باسن ، تی شرت ، فرش اسب و سایر محصولات سوارکاری ،میتونی به دستش بیاری:۱. می توانید از کیفیت های مشابه ، برترین مارک های حرفه ای برخوردار شوید. ما همچنین با برخی از مارک های برتر دیگر همکاری می کنیم ، زیرا توافق نامه های اعتماد را امضا می کنی ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۱۹۹۴ تاسیس شد ، ما لبخند می زنیم کارگاه زنجیره فروشی ۳۲ سال گروه کارخانه خانواده تاسیس شده و فقط در تولید سوارکار تخصص دارند ، به عنوان مثال: باسن ، تی شرت ، فرش اسب و سایر محصولات سوارکاری ،
    میتونی به دستش بیاری:
    ۱. می توانید از کیفیت های مشابه ، برترین مارک های حرفه ای برخوردار شوید. ما همچنین با برخی از مارک های برتر دیگر همکاری می کنیم ، زیرا توافق نامه های اعتماد را امضا می کنیم ، باید مخفی بمانیم.
    ۲. شما می توانید باسن سیلیکون با کیفیت خوب دریافت کنید زیرا ما حق ثبت اختراع سیلیکون آلمان را داریم ، شماره این است:
    ۲۰ ۲۰۱۶ ۱۰۶ ۸۸۴ ، سیلیکون ما نمی تواند سقوط کند. همانطور که می دانید ، باسن های سیلیکونی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند ، اما در بازار به راحتی می توان سیلیکون زیادی از بین برد.
    ۳. شما می توانید قیمت خوبی از کارخانه واقعی دریافت کنید ، و همچنین به دلیل اینکه ما کارخانه پارچه خود را داریم ، می توانیم قیمت خوبی را برای شما تهیه کنیم.
    ۴. ما همچنین از پارچه های کاربردی روی محصولات سوارکاری استفاده می کنیم: فتیله سازی ، خنک کننده ، ضد باکتری ، مادون قرمز دور ، سازگار با محیط زیست ، بامبو ، بازیافت و غیره.
    ۵. ما یک کارخانه بزرگ در شهر داخلی داریم و از خطوط تولید اتوماتیک استفاده می کنیم ، زمان تحویل ما سریع است.
    محصولات ما برای هر نوع فصل جدید ، بهترین کیفیت ، بهترین قیمت (۱۰٪ پایین تر از سایر تأمین کنندگان چین) ، تحویل به موقع و خدمات عالی پس از فروش توسط مشتریان در سراسر جهان پذیرفته شده است. ما نه تنها مطابق با طرح هایی که مشتریان در نظر گرفته اند و همچنین به طور قطع طرح های آنها را ایجاد می کنیم ، بلکه با خلاقیت و به طور مداوم هر فصل طرح های خود را برای مشتریان خود برنامه ریزی می کنیم.
    موجود ، طرح و آرم خود را بر روی محصول موجود بررسی کنید.
    در صورت داشتن هرگونه پرسش و یا جالب در محصول ما ، با ما تماس بگیرید ، پس ما می توانیم کاتالوگ و بهترین قیمت را برای شما ارسال کنیم ، ما بهترین کار را برای همکاری با شما خواهیم کرد.

    بستن