ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۴۲۴ بار
امتیاز :
  • یوتیوب : https://www.youtube.com/channel/UCDtamFMdahjiCt_XesdjKgA?view_as=subscriber
  • آدرس : No. ۳۸۹. Changjiang Street, Jiujiang City, Jiangxi Province
  • درباره ما : زیبایی وجود دارد ، می توانید آن را هنر طبیعت بنامید.با تشکر از شما برای ارائه طبیعت عالی ما ، شرکت مصالح ساختمانی ، با مسئولیت محدود ، همیشه زیبایی را از مواد اصلی ایجاد می کنیم.با بیش از ۱۰ سال تجربه. صدها طرح از موزاییک پوسته وجود دارد ، از جمله موزاییک پوسته نصب شده روی توری ، تراشه های پوسته با ضخامت ۶-۱۰ میلی متر ، کاشی موزاییک پوسته ، موزاییک پوسته جت آب ، الگوی موزاییک پوسته ، و غ ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    زیبایی وجود دارد ، می توانید آن را هنر طبیعت بنامید.
    با تشکر از شما برای ارائه طبیعت عالی ما ، شرکت مصالح ساختمانی ، با مسئولیت محدود ، همیشه زیبایی را از مواد اصلی ایجاد می کنیم.
    با بیش از ۱۰ سال تجربه. صدها طرح از موزاییک پوسته وجود دارد ، از جمله موزاییک پوسته نصب شده روی توری ، تراشه های پوسته با ضخامت ۶-۱۰ میلی متر ، کاشی موزاییک پوسته ، موزاییک پوسته جت آب ، الگوی موزاییک پوسته ، و غیره. آنها مواد تزئینی داخلی عالی و منحصر به فردی هستند.
    و به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود ، ما کارخانه دیگری در ، گوانگدونگ تاسیس کرده ایم که متخصص در موزاییک شیشه ای و موزاییک مرمر ، و غیره است. طیف وسیعی از محصولات از بهترین تا پایین تر برای پاسخگویی به نیازهای متفاوت از بازار. اما قیمت پایین به معنای کیفیت پایین نیست. ما بهترین تیم کنترل کیفیت را داریم تا مطمئن شویم که هر قطعه قبل از تحویل خوب است. ما همیشه زیبایی را دنبال می کنیم و از هر ایده ای از شما قدردانی خواهیم کرد. می توانند از طریق قول رازداری از حق چاپ شما پذیرفته شوند.
    به دنبال یک رابطه کاری طولانی با همه دوستان در سراسر جهان هستم.

    بستن
محصولات
DCML011
LM73-102
DCSM01
DCCW01
DCCB04
DCCL202
PH8L203
PH8L209
PHWP148
PHRS42
PHRS41
PH8L401