ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۵۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : Yincun Industrial District of Longyao County, in Xingtai City, Hebei Province, China
  • درباره ما : که در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد ، دفتر مرکزی آن در شهرهای ، چین ، در مناطق حاشیه حاشیه اقتصادی واقع در اطراف پکن و تیانجین قرار دارد. یواندا با سرمایه ثبت شده ۲۰۰ میلیون ، در حال حاضر ۸ شرکت تابعه دارد که ۶ شرکت در چین و ۲ شرکت در خارج از کشور هستند. در این میان ، شرکت اصلی ، که مساحت ۵۴۰ ، و بیش از ۳۵۰۰ کارمند را پوشش می دهد ، در زمینه تولید سوپاپ فشار متوسط ​​و منفی متخصص در توسعه ، تولید و فر ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    که در سال ۱۹۹۴ تأسیس شد ، دفتر مرکزی آن در شهرهای ، چین ، در مناطق حاشیه حاشیه اقتصادی واقع در اطراف پکن و تیانجین قرار دارد. یواندا با سرمایه ثبت شده ۲۰۰ میلیون ، در حال حاضر ۸ شرکت تابعه دارد که ۶ شرکت در چین و ۲ شرکت در خارج از کشور هستند. در این میان ، شرکت اصلی ، که مساحت ۵۴۰ ، و بیش از ۳۵۰۰ کارمند را پوشش می دهد ، در زمینه تولید سوپاپ فشار متوسط ​​و منفی متخصص در توسعه ، تولید و فروش شیر در چین حرفه ای است.
    یواندا گواهینامه های را به دست آورده است. "علامت تجاری" آن به عنوان علامت تجاری معروف چین و مارک معروف در استان هبی ارزیابی می شود و خط تولید تحت "" تولید می شود
    آیا علامت تجاری در کره ثبت شده است و محصولات تولید شده با این علامت تجاری در بازارهای بین المللی و داخلی از شهرت خوبی برخوردار هستند. یواندا توسط اداره کل نظارت بر کیفیت ، بازرسی و قرنطینه به عنوان "تصدی رتبه بندی مدیریت " نامگذاری شده است و توسط انجمن بازرسی ورود و خروج چین و انجمن قرنطینه عنوان "شرکت قابل اعتماد با کیفیت چین" را به خود اختصاص داده است. همچنین دارنده پروانه ساخت تجهیزات ویژه سطح و گواهینامه درجه بندی و عضو شورای انجمن سوپاپ چین ، عضو انجمن انجمن ریخته گری چین و مرکز فن آوری استانی در هبی است. به یواندا قدرت انجام کارهای واردات و صادرات به خودی خود اعطا شده است و یک تامین کننده شناخته شده برایاست. و شرکت فولاد و شرکت آهن و فولاد هبی است.
    یواندا با استانداردهایی از جمله و غیره تولید می کند ، با استفاده از برای تولید طیف گسترده ای از شیرآلات از جمله سوپاپ های دروازه ای ، دریچه های توپی ، دریچه های توپی ، سوپاپ های پروانه ای ، شیرهای کنترل ، دریچه های دیافراگم ، شیرهای تسکین فشار ، شیرهای پلاگین و تله ها که در ۱۲ نوع اصلی موجود است دسته ها ، ۲۰۰ سری و ۴۰۰۰ مشخصات و بالغ بر ۱۲۰،۰۰۰ تن در سال است. این محصولات به طور گسترده ای در تمام بخشهای مدنی که شامل نفت ، پتروشیمی ، شیمیایی ، تولید برق ، متالورژی ، سیستم آب ، محصولات دارویی ، ساخت و سازهای شهری و تأمین آب و زهکشی هستند ، مورد استفاده قرار می گیرد.
    یواندا با شرکت های بین المللی مانند کرین ایالات متحده و کره داهوا روابط پایدار طولانی مدت دارد و به ترتیب در ایالات متحده آمریکا و کره جنوبی دو یارانه دریافت می کند. محصولات ما در بازارهای بیش از چهل کشور و منطقه در سراسر جهان ، از جمله ایالات متحده آمریکا ، روسیه ، ژاپن ، کره ، ترکیه ، آلمان ، انگلیس ، فرانسه ، ایتالیا ، برزیل ، لهستان و همچنین آسیای مرکزی و غربی به فروش خوبی می رسند و توسط مشتریان به خوبی شناخته شده است.

    بستن
محصولات
شیر گیت گوه ای A+Z45T/W-10/16
شیر گیت گوه ای A+Z41T/W-10/16
دریچه گیت آب بندی نرم میله ای Z41X-10Q/16Q/25Q
شیر دریچه نمد نرم Z45X-10Q/16Q/25Q
شیر دو دروازه موازی Z44T/W-10/16Q
شیر گیت گوه ای Z41H-10/16Q
شیر گیت گوه ای برقی Z941TW/H-10/10Q
شیر گیت گوه ای Z41T/W-10/16Q
شیر گیت گوه ای برقی Z945T/W-6/6Q/10/10Q
شیر گیت گوه ای تیره Z445T/-10 Z545T/W-6/6Q/10/10Q
شیر گیت گوه ای تیره Z45T/W-10/16Q
شیر گیت گوه ای Z41T/W-10/16Q