ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۷۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : Rm ۳۰۹, building ۷,jingyuanshangjing ,zhenshibei road ,yangdong ,yangjiang ,guangdong china
  • درباره ما : صنعت شرکت ، یک تولید چاقو و قیچی حرفه ای است.ما با ارائه سطح استثنایی خدمات ارائه شده با اشتیاق ، صداقت ، نوآوری و ثبات ، همکاری و همکاری طولانی مدت با مشتری و کارمند خود را ایجاد و حفظ می کنیم.در ابتدا از "بهترین کیفیت و شهرت" تشکیل شده است ، ما به دلیل قدرت با کیفیت و خدمات عالی ، شهرت و اعتماد خوبی از مشتریان خود کسب کرده ایم. و ما به این مفهوم خدمات فوق العاده افتخار می کنیم.در نتیجه ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    صنعت شرکت ، یک تولید چاقو و قیچی حرفه ای است.
    ما با ارائه سطح استثنایی خدمات ارائه شده با اشتیاق ، صداقت ، نوآوری و ثبات ، همکاری و همکاری طولانی مدت با مشتری و کارمند خود را ایجاد و حفظ می کنیم.
    در ابتدا از "بهترین کیفیت و شهرت" تشکیل شده است ، ما به دلیل قدرت با کیفیت و خدمات عالی ، شهرت و اعتماد خوبی از مشتریان خود کسب کرده ایم. و ما به این مفهوم خدمات فوق العاده افتخار می کنیم.
    در نتیجه محصولات با کیفیت و خدمات برجسته به مشتری ، ما یک شبکه فروش جهانی به دست آورده ایم که به اروپا ، آمریکای جنوبی ، آمریکای شمالی ، استرالیا ، آفریقا و غیره رسیده است.
    ما همچنین خدمات را ارائه می دهیم. بخش تحقیق و توسعه ما برای همگام سازی با تقاضای بازار ، در مورد محصولات جدید و کاربردی تحقیق می کند.
    در منطقه صنعتی ، منطقه جیانگ-چنگ ، ​​شهر ، گوانگدونگ ، چین با دسترسی راحت حمل و نقل یافت شده است. که نزدیک به گوانگژو است یک ساعت و نیم رانندگی از گوانگژو طول می کشد. اکنون بیش از ۹۰ کارمند داریم. رقم فروش سالانه که بیش از ۱ میلیون دلار است.
    امکانات مجهز و کنترل کیفیت عالی در تمام مراحل تولید ما را قادر می سازد رضایت مشتری را تضمین کنیم.

    بستن
محصولات
SP5036
SP5037
SP1194-1194A
SPM-939
SPM-941
SP3029
SP1001
SP5001
SP5006
SP1002
SP1003
SP5042