ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
  • تعداد بازدید : ۶۸۲ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۱۰۰ Xingyuan Rd, Changjing Town, Jiangyin City, Jiangsu
  • درباره ما : در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است ، آلومینیوم پلاستیک شرکت بسته ، آموزشی ویبولیتین تولید کننده حرفه ای کلاه فویل آلومینیوم برای فنجان. ما در تولید چاپ و بسته بندی مشغول هستیم.به طور خاص ، ما قادر به تهیه مواد بسته بندی متوسط ​​چاپ رنگی فویل پلاستیکی / آلومینیوم فویل پلاستیکی و متوسط ​​هستیم. با تکیه بر فناوری و تجهیزات پیشرفته ، محصولات ما دارای گواهینامه هستند که این امر فرصت های بیشتری را برای ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    در سال ۲۰۰۰ تاسیس شده است ، آلومینیوم پلاستیک شرکت بسته ، آموزشی ویبولیتین تولید کننده حرفه ای کلاه فویل آلومینیوم برای فنجان. ما در تولید چاپ و بسته بندی مشغول هستیم.
    به طور خاص ، ما قادر به تهیه مواد بسته بندی متوسط ​​چاپ رنگی فویل پلاستیکی / آلومینیوم فویل پلاستیکی و متوسط ​​هستیم. با تکیه بر فناوری و تجهیزات پیشرفته ، محصولات ما دارای گواهینامه هستند که این امر فرصت های بیشتری را برای ما به ارمغان آورده و از مزایای رقابتی در بازارهای داخلی و خارجی برخوردار است.
    بسیاری از شرکتهای بزرگ و متوسط ​​لبنیات و تولیدکنندگان مواد غذایی مورد تأیید و اعتماد ، ما به طور مداوم محصولات با کیفیت بالا ، خدمات عالی و قیمت رقابتی را به مشتریان از سراسر جهان ارائه می دهیم. علاوه بر این ، محصولات ما کاملاً مطابق با استاندارد بین المللی است و باعث شهرت زیادی در صنعت شده است.
    ما همیشه کیفیت را به عنوان عمر شرکت خود می دانیم. در حال حاضر ما مشتاقانه منتظر همکاری بیشتر با مشتریان خارج از کشور بر اساس سود متقابل هستیم. لطفا برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

    بستن
محصولات
مواد درپوش آب بندی حرارتی
فویل درپوش برای بطری های پلاستیکی
درب های آلومینیومی Die Cut
درب های محصولات حیوان خانگی