ویرا سگال کارو
ویرا سگال کارو
shop icon svg
Guangzhou Hongling Electric Heating Equipment Co., Ltd
  • تعداد بازدید : ۷۴۶ بار
امتیاز :
  • آدرس : No. ۳۲, Helong Road, Baiyun District, Guangzhou, Guangdong, China
  • درباره ما : نصب در سال ۱۹۷۹شرکت گوانگژو هونلینگ با بیش از ۶ سال تولید و تولید در سال ۱۹۷۹ تولید ظروف پخت مارک را در شهر گوانگژو چین آغاز کرد. ما یک سیستم مدیریت یکپارچه برای توسعه ، طراحی ، ساخت و فروش محصول ایجاد کرده ایم که در بهبود مستمر بوده است. ما همیشه از اصل تولید و خدمات کیفیت اول و عالی مشتری پیروی کرده ایم. ما یک تیم توسعه متشکل از پرسنل حرفه ای مانند مهندسین ارشد ، مهندسان و تکنسین ها تش ...
    بیشتر
  • درباره ما :

    نصب در سال ۱۹۷۹
    شرکت گوانگژو هونلینگ با بیش از ۶ سال تولید و تولید در سال ۱۹۷۹ تولید ظروف پخت مارک را در شهر گوانگژو چین آغاز کرد. ما یک سیستم مدیریت یکپارچه برای توسعه ، طراحی ، ساخت و فروش محصول ایجاد کرده ایم که در بهبود مستمر بوده است. ما همیشه از اصل تولید و خدمات کیفیت اول و عالی مشتری پیروی کرده ایم. ما یک تیم توسعه متشکل از پرسنل حرفه ای مانند مهندسین ارشد ، مهندسان و تکنسین ها تشکیل داده ایم. در حال حاضر ما بیش از ۲۶۰ کارمند و یک کارگاه با مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع با قابلیت های قوی / داریم.
    شرکت گوانگژو هونلینگ در زمینه تحقیق و توسعه ، ساخت و فروش تجهیزات پخت اجاق های تونلی ، اجاق های دوار ، اجاق های برقی ، اجاق های گازی ، رستوران های خوک ، اجاق های پیتزا ، اجاق های بخار برقی و ضد عفونی کننده تخصص دارد. علاوه بر این ، ما یک سری میکسر خمیر ، کوبنده تخم مرغ ، جداکننده توده و ماشین آلات شفاف ، با ۱۸۰ محصول در شرایط مختلف و فروش سالانه بیش از ۸۰۰۰۰ دستگاه ، تولید و فروش می کنیم. برخی از محصولات ما به مدارک سیستم کیفیت اروپا رسیده اند. ما متعهد به تهیه تجهیزات حرفه ای و کامل پخت در چین و حتی در سراسر جهان هستیم.
    در سال های اخیر ، شرکت ما در حال تلاش برای تلاش برای تغییر شکل تصویر برتر از پخت است. ما در ادامه به معرفی انواع تجهیزات پیچیده تولید اتوماتیک ، مانند دستگاههای برش لیزری بزرگ ، دستگاههای مشت و خم کن کنترل عددی کامپیوتری ، دستگاههای مشت زدن فندک گاز کنترل عددی و غیره خواهیم پرداخت. ما به تدریج به سمت استاندارد سازی تولید و دقت در اجزای اصلی و قطعات حرکت می کنیم و از بهبود مستمر کیفیت محصول اطمینان حاصل می کنیم.
    شرکت گوانگژو هونلینگ با روحیه عملی و پیشگامانه ابتکاری در زمینه سرمایه گذاری و فلسفه خدمات مبتنی بر یکپارچگی ، محصولات مارک دار خود را به بیش از ۸۰ استان و بیش از ۳۰ کشور و منطقه در جنوب شرقی آسیا ، خاورمیانه ، اروپا ، آمریکا فروخته و در آفریقا فروخته است ، با بیش از ۱۸۰ نماینده توزیع در خانه و یک سیستم فروش عالی ایجاد شده است.
    کیفیت از کار ناشی می شود و کامل بودن باعث ایجاد یک نام تجاری می شود. شرکت آینده را با شما به اشتراک می گذارد.

    بستن
محصولات
16 سینی اجاق گازی/گاز/الکتریکی چرخشی
64 سینی اجاق گازی/گاز/الکتریکی چرخشی
دستگاه پخت 32 سینی فر گردان گازی برای نانوایی تجاری
فر 64 سینی گردان با مشعل المپیا
5 سینی فر کانوکشن گازی با پنل دیجیتال
5 سینی اجاق گاز همرفت تجاری برای نانوایی
فر برقی پخت 3 عرشه 9 سینی با محافظ نشتی
3 قفسه 6 سینی (58X68cm)/ 3 قفسه 9 سینی (40X60cm)فر گازی
فر پیتزا نوار نقاله برقی 18 اینچ
میکسر و خمیر گیر آشپزخانه 50 کیلوگرمی 130 لیتری تجاری
چرخ دستی فر 32 سینی استیل ضد زنگ
برش نان به ضخامت 12 میلی متر